شرکتی که در پشت تبدیل کمپر هامر EV بود به تازگی از کار افتاده است


یکی را برای EarthCruiser بریزید. شرکت مستقر در اورگان که طیف متوسطی از وسایل نقلیه روفرشی را ساخته بود، رسما از کار خارج شد. در بیانیه ای که در وب سایت EarthCruiser ارسال شده است، آخرین روز کاری این شرکت پنجشنبه، 25 آوریل است.

تغییرات در بازار و عوامل اقتصادی در اطلاعیه EarthCruiser به عنوان دلایل تعطیلی ذکر شده است.

لنس گیلیز، مدیر ارشد فناوری و بنیانگذار EarthCruiser، گفت: “سفر ما در طول سال های گذشته فوق العاده بوده است. ما از مشتریان وفادار، کارمندان متعهد و شرکای صنعتی خود برای حمایت و اعتمادشان به برند ما بی نهایت سپاسگزاریم. اگرچه این تصمیم پایان یک دوره را نشان می‌دهد، اما ما به میراث و تأثیر خود بر دنیای سفر، نوآوری خودرو، و زمین‌نشینی افتخار می‌کنیم. امیدواریم وسایل نقلیه، مشتریان و داستان‌های آن‌ها همچنان روح ماجراجویانه را در همه ما القا کنند.”

EarthCruiser در سال 2008 تاسیس شد و تعداد انگشت شماری از ساخت های تبدیل کمپر را بر اساس انواع وسایل نقلیه ارائه کرد. کم هزینه ترین انتخاب، Terranova 350000 دلاری بود که بر روی پلت فرم وانت یک تنی Ford Super Duty یا Ram 3500 ساخته شد. با قیمت اولیه 595000 دلار، EarthCruiser دارای FX تک کابین یا EXP دو کابین بود که از پلت فرم ایسوزو چهار چرخ متحرک با قدرت V-8 استفاده می کرد.

GMC Hummer EV EarthCruiser نیز وجود داشت که در آگوست 2023 عرضه شد. این دستگاه یک پوسته کمپر فیبر کربنی با سقفی که با برق کار می‌کند، اضافه کرد و فضایی برای ایستادن و همچنین فضایی برای یک تخت با اندازه کامل ایجاد کرد. این خودرو یک آشپزخانه کوچک و دوش به خودروی برقی آفرود اضافه کرد که توسط یک سیستم خورشیدی 605 واتی و یک باتری 6 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شد. EarthCruiser با مخازن قابل توجهی برای آب شیرین و خاکستری گفت که می تواند به مدت هفت روز در خارج از شبکه زندگی کند.

قرار بود تحویل GMC Hummer EV EarthCruiser تابستان امسال آغاز شود، اما بدیهی است که این اتفاق نمی افتد. در یک ایمیل به موتور 1، یکی از نمایندگان EarthCruiser تأیید کرد که فقط یک مدل نمایشی ساخته شده و قبلاً فروخته شده است. هیچ مدل مشتری ساخته نشد، اما شرکت آماده است تا طرح را به عنوان بخشی از انحلال دارایی به هر طرف علاقه‌مند بفروشد.



منبع