قدرت ماشین پراید فیلو | alfaromeoblog

اگر بخواهید ۱۰۰ کیلومتر با پراید ۱۴۱ رانندگی کنید، به ۶.۴ لیتر بنزین نیاز دارید و می‌توانید ۴۰ لیتر بنزین در باک سوخت این خودرو تقریبا کم‌مصرف بریزید. ‏‏تجربه رانندگی و ماشین سواری با پراید 132، هاچ بک، سایپا 141، پراید وانت 151، سایپا 111 و… پراید در اصل در شرکت مزدا ژاپن با سفارش فورد طراحی شد.[۳][۴] نسل نخست این خودرو که در سال‌های ۱۹۸۶ تا مجله خبری خودرو آلفا رومئو ۱۹۹۳ تولید و در ژاپن با نام مزدا ۱۲۱ و در آمریکای شمالی توسط شرکت فورد با نام فورد فستیوا به فروش رسید. محل جانمایی فیوزهای اصلی خودرو (در کنار باتری) را بررسی نموده و در صورت نیاز به یک متخصص مراجعه کنید تا این کار را انجام دهد. با توجه به مشکلی که بیان نمودید احتمال سوختن فیوزهای اصلی خودروی شما که در کنار باتری تعبیه شده اند بسیار زیاد است.

  • ۱۴۱ از سه تیپ SX، SL، EX پیروی می‌کرد اما به دلیل نداشتن ظاهری موزون و جذاب و همچنین کم بودن فضای صندوق مورد استقبال زیادی قرار نگرفت.
  • پراید در اولین روزهای ورود به ایران دارای محبوبیت بسیار بالایی بود و بعد از سال ها تولید همچنان در لیست خودروهای پرفروش سایپا قرار دارد.
  • تا هنگامی که باتری جدید شارژ داشته باشد خودروی شما را به مقصد موقت خواهد رساند.
  • دفترچه راهنمای کامل خودرو پراید شامل بخش‌های مختلفی از جمله معرفی خودرو و تجهیزات، رانندگی با خودرو، نکات رانندگی و فوریت‌های فنی است.
  • در طی گذشت سال های تولد پراید در ایران، این خودرو داخلی تولید ۴ مدل اصلی با بیش از ۵ نسخه فرعی را تجربه کرده و امروزه شاهد تردد بسیاری از این مدل ها در سطح شهر هستیم.
  • پراید ۱۴۱ اولین فیس لیفتی است که سایپا از پراید صبا عرضه کرده و همین طور اولین خودرو لیفت بک تولیدی ایران است.

تا سال 2000 کمپانی کیا مدل‌های XL، GTX، هاچ‌بک پنج در و سدان چهار در را تولید کرد. پراید اولین بار در سال 1372 وارد بازار بسته و بدون تنوع ایران و با استقبال بسیاری مواجه شد. برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کامل خودرو پرایدو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید. قیمت پراید ۱۳۱ دست دوم در بازار آزاد در محدوده قیمت 120,000,000 تا 250,000,000 تومان موجود است. قیمت پراید 131 در بازار ایران برای سال‌های 1390 تا 1399 در این صفحه قابل مشاهده است. در صورتی که نتوانستید این مشکل را برطرف نمائید حتما از یک متخصص برق خودرو کمک بگیرید تا پس از بررسی و عیب یابی خودروی شما مشکل آن را مرتفع نماید.

سایپا ۱۱۱

اگر کلا برق پشت آمپر ندارید سه عدد فیوز اصلی خودرو که داخل کاپوت تعبیه شده اند را بررسی نمائید. در غیر اینصورت اگر نتوانستید مشکل آن را پیدا کنید حتما از یک متخصص برق خودرو راهنمایی و مشورت بگیرید. این مشکل دلایل مختلفی می تواند داشته باشد اما به احتمال زیاد جایگاه قرار گرفتن فیوزها در خودروی شما آسیب دیده است (لق یا شل شده است) و فیوز در جای خود محکم قرار نمی گیرد.

کتاب راهنمای کامل خودرو پارس تندر

با توجه به قیمت پایین و اقتصادی این خودرو نمی‌توان امکانات خاصی را از محصول ارزان قیمت سایپا انتظار داشت. البته تمام خودروهای سایپا به نسبت هم رده های بازار به دلیل قیمت پایین امکانات و تجهیزات خاصی را به مصرف کننده ارائه نمی کنند. طراحی پراید هیچ گونه زیبایی ندارد و همه چیز در ساده ترین شکل ممکن کنار هم قرار گرفته است.

این موتور ۱.۳ لیتری چهار سیلندر می‌تواند حداکثر ۶۳ اسب بخار قدرت تولید کند و ۱۰۳ نیوتن متر گشتاور دارد. پراید ۱۴۱ اولین فیس لیفتی است که گروه خودروسازی سایپا از پرفروش‌ترین خودرو بازار ایران عرضه کرد. اما طراحی و ساخت این خودرو کوچک شهری به قدری ضعیف بود که نتوانست خریداران را راضی کند و در نهایت تبدیل شد به ضعیف‌ترین و کم‌فروش‌ترین مدل پراید در تاریخ. آخرین عضو خانواده پراید که در سال های اخیر عرضه شد “پراید وانت” یا “پراید ۱۵۱” نام داشت.

http://3dprintingindustry.ir