قیمت خودرو امروز 1398 06 11 “پراید 131” 42 میلیون و 500 هزار تومان شد- اخبار صنعت و تجا اخبار اقتصادی تسنیم خبرگزاری تسنیم | alfaromeoblog

در نمای ظاهری شاهد تغییر مکان چراغ های راهنما از روی سپر به بدنه جانبی در بخش جلویی هستیم. طراحی قالپاق خودرو، و طراحی چراغ جلو از دیگر تحولات بدنه خودرو می‎باشد. همانطور که گفته شد، تاریخچه تولید و عرضه پراید در ایران سیر تکاملی بسیار طویلی را پیموده و در بازده زمانی ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۹ عرضه مدل های مختلفی از آن را شاهد بوده ایم که پروسه تکاملی آن در مدت زمان طولانی اتفاق افتاده است. صندلی های عقبی خودرو نیز برای دو فرد بزرگسال و یک فرد خردسال کاملا مناسب می‌باشد. در بخش بلندگوهای عقبی و شیشه نیز شاهد وجود یک چراغ سوم هستیم که با طراحی لامپ های قرمز رنگ به چشم می‌خورد.

  • فضای داخلی با توجه به‌اندازه کوچک کلی این خودرو چندان زیاد نیست اما به دلیل اندازه کوچک صندلی‌هایش، فضای نشستن سرنشینان را می‌توان کافی توصیف کرد.
  • از این رو، به عقیده کارشناسان صنعت خودرو، در شرایط فعلی تیبا می‌تواند تنها کاندیدای موجود برای جایگزینی پراید باشد؛ خودرویی که خود بر پایه پلتفرم پراید توسعه یافته و سطح ایمنی آن نیز به طور تقریبی مشابه پراید است.
  • هر دو خودروی ذکرشده قیمتی حدود شش هزار دلار -معادل 75 میلیون تومان- دارند که برای مصرف‌کننده ایرانی بسیار بالاست.
  • حدود ۱۰ سال سواری پرایدداشتم و از نظر فراوانی و ارزانی قطعات راضی بودم وحتی در مسافتهای دورهم با آن رفت و آمد داشتم واز جت ایمنی هم مشکلی برایم ایجاد نکرد.

قیمت پراید 131 مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت پراید 131 کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو پراید 131 را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند.

کتاب راهنمای کامل خودرو ساینا

دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید. ‏• جوایز روزانه ، تغییر رنگ ماشین ، پنوماتیک ، شخصی سازی و تغییر فرمون، قالپاق، پلاک و… تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت. © “کیان باتری” یک علامت تجاری ثبت شده است و تمام حقوق آن محفوظ میباشد.

پراید 131 SE، مدل ۱۳۹۶

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. من پراید مدل ۸۹ دارم ۶۰۰ هزارتا کار کرده نه یکذره آب کم میکنه نه روغن هنوز موتورش آچار نشده خدا شاهده. قبلش هم ی پراید ۸۲ داشتم اونم عالی بود موتورش فقط مصرف اش بالا بود چون کاربرات بود. سلام….ب نظر من پراید خودروی خوبیه هیچ مشکلی نداره شما علکی میگید…والا از پژوه و سمند خیلی بهتره.‌..پژوه …سمند داشتم واقعا اذیت کردن ……فقط پراید …. در همه جای دنیا معمولا تیپ‌های مختلف چیزهای زیادی دارند، اما در ایران یک تیپ بالاتر ممکن است چیز خاصی نداشته باشد.

پراید 131 LE، مدل ۱۳۹۴

متاسفانه وی نیز از کسانی است که این خودرو را خریداری کرده و همواره از همه‌چیز آن گله دارد. اما استفاده پلاستیک‌های بسیار و حتی بی‌خود و بی‌جهت در جای‌جای کابین و نیز استفاده از پلاستیک‌هایی که به‌هیچ‌عنوان با تریم مجله خبری خودرو آلفا رومئو به‌کار رفته در کابین تطابق ندارد، از دیگر مشکلات پراید است. ساپیا در طول این‌ سال‌ها این خودروی اقتصادی را با نام‌های نسیم، صبا، سایپا 132، سایپا 111، سایپا 141 و سایپا 151 در ایران تولید و عرضه کرده است.

http://3dprintingindustry.ir