لامبورگینی Urus Plug-In Hybrid V-8 را حفظ می کند و قدرت بیشتری را اضافه می کند


این کار را به لامبورگینی بسپارید تا یک SUV هیبریدی پلاگین را هیجان انگیز کند. Urus SE جدید یک نسخه برقی از پرفروش ترین مدل این شرکت است که اکنون با قدرت و سرعت بیشتر است. اگرچه تنظیم PHEV معمولاً به یک موتور کوچک اشاره دارد، اما در اینجا اینطور نیست. موتور 4.0 لیتری V-8 توئین توربو در اطراف خود می چسبد و با یک موتور الکتریکی تکمیل می شود.

این موتور الکترونیکی که در داخل جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک قرار دارد، 189 اسب بخار قدرت و 356 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این موتور بنزینی دارای قدرت قابل توجهی 612 اسب بخار و 590 پوند فوت است. در مجموع، این دو قدرت کل سیستم 789 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حرکت در کوهستان 701 پوند فوت از 1750 دور در دقیقه را ارائه می دهند.

در مقایسه با Urus S، SE جدید 0.1 ثانیه سریعتر به 62 مایل در ساعت رسیده است و کار را در 3.4 ثانیه تکمیل می کند. شایان ذکر است که پرفورمانته با 3.3 ثانیه سریع‌ترین خودروی اوروس است. این گاو خشمگین جدید در 11.4 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت یا 1.1 ثانیه قبل از نسخه گازسوز و حتی 0.1 ثانیه قبل از اوروس پرفورمانته تند می رسد. صاف است، می تواند 194 مایل در ساعت را انجام دهد، که باعث می شود کمی سریعتر از هر دو نوع فقط V-8 باشد.

Urus SE با یک باتری لیتیوم یونی 25.7 کیلووات ساعتی ارائه می شود که در زیر کف بار نصب شده است که برای بیش از 37 مایل برد الکتریکی خالص مناسب است. این SUV که در حالت EV رانندگی می‌کند، به سرعت 81 مایل در ساعت می‌رسد. پس از آن، V-8 به طور خودکار وارد می‌شود. لامبورگینی تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید آلاینده‌ها در مقایسه با مدل خالص ICE 80 درصد کاهش یافته است.

با استفاده از پلاگین هیبریدی، لامبورگینی از این فرصت استفاده می‌کند تا شاسی‌بلند را سرحال کند. چراغ‌های جلوی LED ماتریسی به‌روز شده اکنون دارای علامت چراغ‌های روشنایی در روز هستند که دم گاو را می‌گیرد، یا به ما گفته می‌شود. برخی از تغییرات محتاطانه در بخش جلو با عناصر طراحی برگرفته از ابرخودروی Revuelto وجود دارد. ظاهراً قسمت عقب پس از گالاردو حرکت می کند و در مقایسه با Urus S نیروی رو به پایین 35 درصد افزایش می یابد.

لامبو این شاسی بلند برقی را با رینگ های 23 اینچی جدید، بیش از 100 گزینه رنگ بدنه و 47 تم داخلی به فروش خواهد رساند. اگر هیچ یک از آنها علاقه شما را غلغلک نمی دهد، برنامه Ad Personam برای ساخت های یکباره نیز وجود دارد … مشروط بر اینکه حساب بانکی شما بتواند آن را مدیریت کند. Urus SE دارای یک جفت صفحه نمایش 12.3 اینچی و چهار حالت جدید قابل انتخاب است: EV Drive، Hybrid، Performance و Recharge. اینها در بالای Strada، Sport، Corsa، Neve، Sabbia و Terra معمولی قرار دارند.

ما نمی‌دانیم که آیا یک راه‌اندازی مشابه V-8 PHEV نیز برای جایگزینی هوراکان در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است یا خیر. ما از قبل می دانیم که لامبورگینی V-10 را بازنشسته می کند و برنامه هایی برای کاهش سایز در آینده دارد.

در مورد Urus، لامبورگینی قبلاً تأیید کرده است که مدل نسل دوم در سال 2029 به طور کامل یک خودروی برقی خواهد بود. بنابراین اگر یک SUV عجیب و غریب گازسوز از برند افسانه‌ای ایتالیایی می‌خواهید، همین حالا سفارش خود را دریافت کنید.



منبع