لکسوس RC F Enthusiast، نسخه های هیجانی تورینگ در ژاپن عرضه شد


لکسوس RC با سن بالا می رود اما شاید این چیز بدی نباشد زیرا نسخه داغ F هنوز موتور V8 تنفس طبیعی دارد. در ژاپن، این مشتق با کارایی بالا چند نسخه ویژه دریافت می‌کند: تورهای هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز. هر دو بر اساس RC F با پکیج عملکرد متمرکز در مسیر که در اوایل سال 2019 معرفی شد و با دیفرانسیل لغزش محدود در عقب نصب شده اند، ساخته شده اند.

برای این دو پویا، لکسوس می‌گوید مهندسانش واحد 5.0 لیتری را برای بهینه‌سازی تعادل چرخشی و کاهش اصطکاک “با تطبیق دقیق جرم قطعات متحرک” تنظیم کرده‌اند. انجام این کار به V8 با نام رمز 2UR-GSE “احساس چرخشی صاف و صدای موتور احساسی” داده است. علاوه بر این، LSD به صورت دستی تنظیم شده است تا واکنش بهتری در شتاب و کاهش سرعت ارائه دهد.

در مورد اینکه چگونه می توانید آنها را از هم تشخیص دهید، Enthusiast دارای یک بال عقب عظیم است در حالی که Emotional Touring یک اسپویلر فعال ظریف تر دارد. دومی به طور خودکار با سرعت 50 مایل در ساعت (80 کیلومتر در ساعت) و بالاتر می رود و با سرعت کمتر از 25 مایل در ساعت (40 کیلومتر در ساعت) پایین می آید. Enthusiast کاپوت فیبر کربنی را بدون رنگ نگه می دارد در حالی که کاپوت Emotional Touring با بدنه مطابقت دارد. هر دو پلاک “Specially Assembled by Lexus” را روی جلد موتور و همچنین روی کارت های درب دریافت می کنند که یک LED نشان “F” را نشان می دهد.

به سراغ Enthusiast بروید و می‌توانید رنگ‌های زیر را انتخاب کنید: سفید Nova Glass Flake، Sonic Chrome، Graphite Black Glass Flake، و Titanium Carbide Gray. Emotional Touring منحصراً در رنگ خاکستری کاربید تیتانیوم عرضه می شود. هر دو دارای یک فضای داخلی مشکی و آبی با ترکیبی از آلکانترا و چرم برای صندلی های جلو هستند و صندلی راننده دارای عملکرد حافظه است.

بخش لوکس تویوتا تنها 25 دستگاه از هر کدام تولید می کند، اما شما نمی توانید فقط یکی از آنها را از فروشنده محلی خود خریداری کنید. لکسوس انتظار دارد تقاضا از عرضه بیشتر شود، به همین دلیل است که یک سیستم قرعه کشی راه اندازی کرده است. مشتریان می توانند تا 18 اکتبر درخواست دهند و برندگان چند روز بعد اعلام خواهند شد.

صرف نظر از اینکه علاقه مندان یا تورهای هیجانی را می خواهید، این RC F با اجرای محدود 15,000,000 ین ژاپن را به شما بازگرداند که با نرخ ارز فعلی به 100,000 دلار می رسد. در ایالات متحده، نسخه RC F Track Edition تقریباً به همین قیمت است و از 101070 دلار شروع می شود.



منبع