تویوتا کراون، لکسوس LX و RX به مناسبت معرفی مدلیستا در ایالات متحده در سال 2023 SEMA


تویوتا مدلیستا که در سال 1997 تأسیس شد، برندی زیر چتر تویوتا است که بر توسعه و فروش لوازم جانبی و قطعات تیونینگ برای خودروهای تویوتا و لکسوس تمرکز دارد. این شرکت بیشتر در آسیا شناخته شده است، اما در طول SEMA آینده 2023، Modellista اولین حضور عمومی خود را در خارج از این قاره خواهد داشت. حتی مهمتر از آن، Modellista در حال حاضر در حال بررسی راه اندازی ایالات متحده در ماه های آینده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی، تویوتا می گوید که سه خودروی اصلاح شده توسط Modellista را در طول نمایشگاه SEMA امسال که قرار است بین 31 اکتبر تا 3 نوامبر برگزار شود، به نمایش خواهد گذاشت. این استودیو برای اولین بار خودروهای خود را در خارج از آسیا به نمایش می گذارد، لکسوس LX و RX. و همچنین Toyota Crown در لاس وگاس خواهد بود. علاوه بر این، کتاب‌های ویژه جشن 25 سالگی مدلیستا نیز در بوت عرضه خواهند شد.

همانطور که گفته شد، اخبار مهم بیشتری وجود دارد. تویوتا در حال حاضر در حال ارزیابی راه اندازی بالقوه ایالات متحده برای بخش Modellista خود است و در مجموع 9 مدل در حال بررسی است. اینها شامل لکسوس LX، RX، NX، و IS و همچنین تویوتا کرولا اسپرت، پریوس، کرون، ونزا و راو4 می‌شوند. این سازنده ژاپنی قصد دارد حضور ایالات متحده خود را به جای تمام محصولات موجود در ژاپن بر روی قطعات هواساز سازگار با بازار و مقررات آمریکا متمرکز کند.

“Modellista” به معنای “طراح” است. ما بر این باوریم که طراح زندگی شما برابر است با خودتان بودن، که زندگی شما را خاص تر و غنی تر می کند. ما همیشه آرزوی بهترین زمان و فرصت را داشته ایم تا بتوانیم این باور امن را نه تنها در ژاپن بلکه در سرتاسر جهان گسترش دهیم.

این Motor1.com مخاطب در پروژه های Modellista تازه کار نیست. اخیراً، ما Prius اصلاح شده ایجاد شده توسط استودیو را با نور اضافی و لهجه های کرومی به اشتراک گذاشتیم. در ژوئیه سال گذشته، ما شاهد یک Toyota Crown ارتقا یافته بودیم و چند ماه قبل، Lexus LX – همان شاسی بلندی که قرار است در SEMA 2023 به نمایش درآید – مدل‌های منحصر به فرد Modellitsa را دریافت کرد.



منبع