لیزرها رضایت بخش ترین راه برای از بین بردن زنگ زدگی از ماشین هستند


زدودن زنگ لیزری نزدیک ترین چیزی است که ما به جادوی واقعی دیده ایم. این تویوتا 4 رانر قدیمی و زنگ زده به نظر می رسد که به تازگی از خط مونتاژ خارج شده است.

کانال یوتیوب I Am Detailing اخیراً این فرصت را پیدا کرده است که جزئیات کامل و بازسازی زیبایی را روی نسل سوم 4Runner انجام دهد و تمام ابزارهای فانتزی را که برای انجام آن در اختیار دارند، در اختیار داشته باشد. پس از از بین بردن هر گونه آلودگی و روغن با استفاده از انفجار یخ خشک، کانال به یک دستگاه تمیز کننده لیزری پرقدرت 1000 وات تبدیل می شود که طبق توضیحات ویدیو، قیمتی بیش از شش رقمی دارد.

پرنده لیزر هیچ سنگی بر روی آن باقی نمی گذارد، و از هر اینچ از قسمت زیرین و چاه چرخ می گذرد تا هر ذره زنگ از این 4Runner جدا شود. علاوه بر محافظت از زیر بدنه و ساختار یکپارچه، آنها همچنین زنگ زدگی سطحی را که روی روتورهای ترمز، کالیپرها و در قسمت پشتی بدنه درام وجود دارد، از بین می برند. تماشای این همه فوق العاده راضی کننده است.

پس از لیزر، 4Runner یک دور کامل شستشو، اصلاح رنگ، جزئیات و پوشش سرامیکی را پشت سر می گذارد. و با توجه به محصول نهایی، به نظر می رسد که مغازه تمام پانل های زیر بدنه را که رنگ آنها توسط لیزر پاک کننده پاک شده بود را نیز رنگ آمیزی کرده است.

نتیجه یک 4Runner 30 ساله است که به نظر می رسد که در زمان گام برداشته است و هرگز رانده نشده است. تمام فلزات، پلاستیک ها و پانل های رنگ شده بی عیب به نظر می رسند. ما به هر کسی که این SUV را تحویل بگیرد حسادت می کنیم. امیدواریم که آنها به استفاده از آن همانطور که تویوتا در نظر گرفته است ادامه دهند: به عنوان یک تانک آماده برای خارج از جاده و به هر مکانی.



منبع