مرسدس بنز کلاس CLE کوپه در مسیر و کابین نمایش جاسوسی کرد

این گالری شامل عکس‌هایی از کابین CLE است که پوشش پارچه‌ای آن از بین رفته است. راننده فرمان سه پره و چند منظوره را در دست می گیرد. در پشت آن، یک خوشه ابزار دیجیتالی گسترده وجود دارد. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی دارای طرح بندی پرتره و موقعیت زاویه دار در پشته مرکزی است. پایین صفحه نمایش دارای کنترل های HVAC است. دریچه های هوای شیک با عناصر فلزی متحدالمرکز و یک قسمت مستطیلی در مرکز وجود دارد.

چراغ های جلو به سمت پایین زاویه دارند تا به سمت مرکز دماغه باشند. شکل این لامپ ها شبیه به چیزی است که در نسل بعدی مرسدس کلاس E می بینیم، که منطقی است زیرا CLE جایگزین نوع دو در آن مدل می شود.

مرسدس بنز کلاس CLE کوپه جایگزین انواع دو در کلاس C و E خواهد شد. به علاوه، یک نسخه کانورتیبل به عنوان جایگزینی مشابه برای مدل های دراپ تاپ این خودروها وجود خواهد داشت. این تصاویر جاسوسی نه تنها CLE سقف ثابت را به ما نشان می دهد، بلکه شامل نگاهی به داخل کابین نیز می شود.

15 عکس ها

علاوه بر کوپه و کانورتیبل، شایعاتی در مورد شوتینگ بریک کلاس CLE نیز وجود دارد. با این حال، ما هیچ عکس جاسوسی از این نوع ندیده‌ایم.

مرسدس CLE عکس های جاسوسی خارجی

ما انتظار داریم کلاس CLE تا قبل از پایان سال 2022 معرفی شود. مشخص نیست که آیا ما می‌توانیم کانورتیبل و کوپه را همزمان ببینیم یا اینکه شرکت قصد دارد عرضه این گونه‌ها را متحیر کند. به دنبال اولین نفر از آنها باشید که در سال 2023 وارد جاده می شود.



منبع

CLE-Class از پلت فرم MRA-2 استفاده می کند که کلاس C جدید نیز دارای آن است. این به هر دو مدل اجازه می دهد تا پیشرانه های یکسانی را به اشتراک بگذارند. این به این معنی است که موتور 2.0 لیتری توربوشارژ برقی AMG C63 جدید می تواند در میان پیشنهادات باشد.

در امتداد کناری، می توانید ببینید که این کوپه دارای فاصله بین دو محور نسبتاً بزرگی است. به نظر می رسد فضای کافی برای جمع کردن دو نفر در پشت وجود داشته باشد.

مهندسان مرسدس حاضر نیستند استتار زیادی را از بین ببرند. در جلو، نوار افقی در جلوپنجره وجود دارد که نشان می دهد این یک نوع غیر AMG است. آن مدل های سریع هم می آیند.