پلیس در شهر آرکانزاس نمی تواند برای یک سال بلیط سرعت بنویسد

مطابق با THV11شهردار منیفی مدعی است که او به رئیس پلیس گفته است که بلیط را با سرعت کمتر از 10 مایل در ساعت بیش از حد مجاز ننویسد، اما به هر حال آنها این کار را انجام می دادند. در همین حال، رئیس پلیس می‌گوید حسابرسی سال 2020 شامل پول جمع‌آوری‌شده بابت عوارض و هزینه‌های قدیمی‌تر از سال‌های گذشته است که به نظر می‌رسد درآمد بیشتری در سال 2020 ایجاد شده است.

در نتیجه، Menifee اندکی از درآمد حاصل از بلیط را به دست آورد. THV11 گزارش می دهد که یک ممیزی در سال 2020 از شهر نشان می دهد که بیش از 120000 دلار از نقل و انتقالات ترافیکی است که تقریباً 50 درصد از درآمد منیفی را تشکیل می دهد. در همین حال، آرکانزاس ظاهراً قانونی در مورد کتاب‌هایی دارد که از تله‌های سرعت جلوگیری می‌کند و بیان می‌کند که بلیت‌های ترافیکی تنها می‌توانند 30 درصد از کل درآمد یک شهر را تشکیل دهند. از این رو ممنوعیت بلیت، و اگر ما حداقل به طنز پلیس منیفی به دلیل دو برابر بیش از حد مجاز سرنگون شده، اشاره نکنیم.

در هر صورت، پلیس محلی برای شهر 2.2 مایل مربعی دیگر مجاز به نوشتن بلیط سرعت نیست. با این حال، فکر نکنید که می توانید با یک پای سربی از آن عبور کنید. در حالی که پلیس محلی از استناد به سرعت‌دهندگان منع شده است، افسران استانی و ایالتی همچنان در حال کار هستند.



منبع

در مورد چند بلیط صحبت می کنیم؟ گزارشی از اخبار THV11 در لیتل راک تعداد مشخصی را تایید نمی کند، اما این خبرگزاری لیستی از فعالیت های بلیط افسری برای اداره پلیس منیفی به سال 2018 دریافت کرده است. این لیست در ویدیوی بالای این مقاله ارائه شده است که تعداد آنها را نشان می دهد. بلیط نوشته شده توسط افسران فردی شامل 771 نقل قول از a شخص مجرد در آن بازه زمانی 4.5 ساله ما نمی دانیم که آیا اطلاعات اضافی فراتر از آن صفحه وجود دارد یا خیر، اما فقط با جمع کردن این اعداد، 2318 بلیط از 1 ژانویه 2018 تا 24 اوت 2022 دریافت می کنید.

در 40 نقطه شمال لیتل راک، آرکانزاس قدم بزنید و با شهر کوچکی به نام منیفی روبرو خواهید شد. و منظور ماست کم اهمیت شهر، از آنجایی که بر اساس آخرین داده‌های سرشماری ایالات متحده از سال 2020، جمعیت آن تنها 274 نفر بوده است. این بخش بزرگراه 64 ایالات متحده را در بر می‌گیرد و بین ایالتی 40 در شمال آن واقع شده است. اما صرف‌نظر از جاده، پلیس محلی نمی‌تواند برای یک سال تمام بلیط سرعت بنویسد. ظاهراً آنها قبلاً زیاد نوشته اند.