کارولینای شمالی 25 موستانگ GT را به نیروی پلیس ایالتی خود اضافه کرد



فورد گزینش متوسطی از وسایل نقلیه دارد که به طور خاص برای وظایف پلیس طراحی شده اند، اما موستانگ در میان آنها نیست. این امر گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی را از خرید 25 نمونه برای استفاده در وظایف گشت زنی در سراسر ایالت منع نکرده است. اینها اکوبوست های چهار سیلندر هم نیستند. استیت تروپرز در ناوگان خود دارای GT با قدرت 486 اسب بخار است.

این کلمه از حساب اینستاگرام گشت است، جایی که چندین عکس به اشتراک گذاشته شد که نشان می دهد موستانگ 2024 لباس نقره ای و مشکی ایالتی را بر تن دارد. ما نمی دانیم که اینها GT های استاندارد هستند یا تریم پریمیوم، اما چرخ ها و بال عقب به ما می گویند که خودروها دارای بسته اختیاری GT Performance هستند. این افزونه 4995 دلاری دارای ترمزهای برمبو، سیستم تعلیق ارتقا یافته، دیفرانسیل تورسن، مهاربندی اضافی شاسی، اگزوز اصلاح شده و قلاب های یدک کش جلو است.

می توان فرض کرد که گیربکس 10 سرعته اتوماتیک 1595 دلاری نیز در این خودروها گنجانده شده است. این قیمت نهایی را با استفاده از GT استاندارد به عنوان نقطه شروع به 50790 دلار می رساند. در پست اینستاگرام، گشت بزرگراه ایالت کارولینای شمالی ادعا می‌کند که هزینه آن «مقایسه با سایر وسایل نقلیه در حال حاضر» در ناوگان آن است. و با قدرت 486 اسب بخاری، مطمئناً قادر به تعقیب سرعت‌دهندگان است. با توجه به پایان تولید دوج چارجر فعلی و نسل بعدی نسل بعدی پلیس که هنوز در دست ساخت است، به نظر می رسد این خودروی پونی در حال انجام وظیفه گشت زنی با عملکرد بالا است.

موستانگ سابقه خدمات پلیسی به دهه 1980 دارد. برای مدتی، فورد نسخه 5.0 قدیمی خود را با یک بسته خدمات ویژه (SSP) ارائه کرد که دارای مجموعه‌ای از اجزای ارتقا یافته مخصوصاً برای اجرای قانون بود. با بررسی خط تولید خودروهای پلیس فعلی فورد، شاهد تریم های SSV برای F-150 و Expedition هستیم. این فقط برای موستانگ ارائه نشده است.

ما با فورد پرو تماس گرفتیم تا تأیید کنیم که هیچ چیزی برای شهرداری هایی که به دنبال موستانگ هستند ارائه نشده است، خواه ویژگی حذف گزینه ویژه یا چیزی مشابه باشد. یک سخنگوی ما را به وب سایت خودروی پلیس فورد ارجاع داد بدون اینکه به سؤال ما پاسخ دهد، بنابراین احتمالاً پاسخ منفی است. اگر بیشتر بدانیم، حتما این مقاله را به روز خواهیم کرد.





منبع