تصادف 24 ساله فراری F40 3.2 میلیون دلاری



یک فراری F40 صبح روز یکشنبه با دیوار تونل انگلبرگ آلمان برخورد ناخوشایندی داشت. یک کارمند 24 ساله نمایندگی لوکس در حالی که در حال رفتن به نمایشگاه خودرو بود، به نحوی با خودرو تصادف کرد و پس از برخورد با دو طرف تونل، تمام قسمت جلویی خودرو را از بین برد.

این حادثه حوالی ساعت 8 صبح روز 21 آوریل در نزدیکی اشتوتگارت، در 11 مایلی موتورورلد در بوبلینگن رخ داد. سخنگوی پلیس گفت بیلد که مشخص نیست سرعت بیش از حد یا نقص فنی باعث تصادف شده است. امدادگران به سرعت در محل حاضر شدند و راننده را برای بررسی به بیمارستان منتقل کردند.

پاسکال استفن، سخنگوی مکاترونیک به این نشریه گفت که راننده در این تصادف آسیب ندیده است. با این حال، یک گزارش خبری SWR Aktuell این موضوع را رد کرد و گفت که راننده در این تصادف صدمه دیده است، اما میزان جراحات وی را ارائه نکرد.

یک پست فیسبوکی در 15 مارس از مکاترونیک، ورود این خودرو به نمایندگی لوکس را اعلام کرد و خدمات گسترده و تاریخچه مالک آن را تبلیغ کرد. این دیگر در وب سایت شرکت برای فروش فهرست نشده است، جایی که در ابتدا آن را به قیمت 3.2 میلیون دلار با 13110 مایل روی کیلومتر شمار ارسال کرد. موتور 1 برای اطلاعات بیشتر در مورد تصادف و آینده خودرو با مکاترونیک تماس گرفت. پس از شنیدن این خبر، حتما این مقاله را به روز خواهیم کرد.

به نظر می رسد که این تصادف به طور قابل توجهی به قسمت جلویی خودرو آسیب رسانده و کاپوت آن را پاره کرده است – به نظر می رسد که شخصی تمام آن را برداشته و روی زمین در کنار فراری نشانده است. سپر جلو نیز وجود ندارد و استفان معتقد است که بیشتر آسیب ها به بدنه وارد شده است که باید قابل تعمیر باشد. امیدواریم سیستم تعلیق جلو بدون آسیب از این تصادف نجات پیدا کند. ماشین آنقدر کمیاب و ارزشمند است که نمی‌توان آن را در زباله‌دان پرتاب کرد.

فراری F40 که در سال 1987 برای کمک به جشن چهلمین سالگرد تاسیس این شرکت عرضه شد، آخرین خودروی مورد تایید انزو فراری بود. به گفته استفان، که F40 انزو را «آخرین شاهکار بزرگ» نامید، این خودروساز تنها 1315 دستگاه از آن‌ها را ساخت و هنوز مشخص نیست که چه تعداد از آنها باقی مانده است. این خودرو با موتور 2.9 لیتری V8 توربوشارژر 471 اسب بخاری و گیربکس پنج سرعته دستی، تنها جعبه دنده موجود، به فروش رفت.

اعتبار عکس سرب: آندریاس رومچ/picture-alliance/dpa/AP Images





منبع