کینگزلی کوچ موتورخانه فیوز RV شیک زندگی با دکل Peterbilt

یک مجموعه مدرن از مبلمان نیز اضافه شده است که شامل یخچال، سینک ظرفشویی، وان حمام، و وسایل دیگر است که اتوبوس را قادر می سازد تا با زمان همگام شود.

این موتورخانه کینگزلی یک اتوبوس MCI است که به کیت گلایدر Peterbilt متصل است. این اولین موتورخانه کینگزلی است که در سال 1990 ساخته شد، با شماره سریال 001.

موتورخانه 1990 Kingsley Coach در حراج فروخته شد

موتورخانه های جمع و جور و تریلرها بسیار مفید هستند. تصور کنید که یک فضای نشیمن در فضای کوچکی دارید که به اندازه کافی برای یک گاراژ معمولی باشد.

سیم کشی نیز بازسازی شده و با مواد دریایی جایگزین شده است. حتی یک مجموعه لاستیک جدید نیز دارد که با توجه به اندازه و وزن این وسیله نقلیه باید خوب باشد. کشش دکل یک موتور دیزلی کامینز Big Cam 400 است که مشخصات آن در لیست مشخص نشده است. با این حال، با توجه به احترامی که مشعل های روغن کامینز دارند و این واقعیت که آنها می توانند نیمه تمام بار را برای اهداف تجاری جابجا کنند، ما فکر می کنیم جابجایی این موتورخانه نباید مشکلی باشد.

اما همه به RV های کوچک علاقه ندارند. کسانی هستند که موتورخانه های کلاس A را ترجیح می دهند که فضای زندگی زیادی دارند و عملاً خانه ای را در سفرهای جاده ای به ارمغان می آورند. برای این افراد، این موتورخانه 1990 Kingsley Coach باید مناسب باشد. این یک کابین مجلل با امکاناتی دارد که هر کسی ممکن است دور از خانه به آن نیاز داشته باشد. حتی بهتر از آن، آن را بر فراز نیمه خرخر Peterbilt ساخته شده است.

از جمله موارد به روز شده در این موتورخانه کینگزلی می توان به آسترهای روی سقف و دیوارها، چوب زبانه و شیار در سراسر اتوبوس، آبگرمکن و مخزن آب، یک ژنراتور 12500 کیلووات، روشنایی LED در داخل و خارج، و سه واحد تهویه مطبوع سقفی جدید اشاره کرد. .