تیزر شورلت سیلورادو HD ZR2 مدل 2024 یک خودروی سنگین وزن خارج از جاده را نشان می دهد

شورولت سیلورادو HD 2024

این تنها چیزی است که ما از شورولت به طور رسمی می دانیم. به طور غیررسمی، در مارس 2022 شنیدیم که چنین جانوری در راه است. بدیهی است که این یک بسته ظاهری نخواهد بود، زیرا Chevy نام ZR2 را برای آفرودهای ارتقا یافته خود در نظر گرفته است. در این مورد، شایعه شده است که بر روی لاستیک های 35 اینچی Goodyear Wrangler MT سوار می شود. این همچنین به معنای سیستم تعلیق ارتقا یافته است که احتمالاً شوک های بهتری را اعمال می کند که بی شباهت به Silverado ZR2 نیست. صفحات لغزنده، دیافراگم های قفل شده و بدنه اصلاح شده برای زوایای نزدیک شدن و خروج بهتر مطمئناً امکان پذیر است.

شورولت سیلورادو HD ZR2 در حال رخ دادن است. این خودروساز در اعلامیه خود برای مدل به روز شده 2024 تائید کرد و به طور اتفاقی اشاره کرد که ZR2 به خط تولید می آید. علاوه بر این، عکس تیزر فوق را دریافت کردیم که در آن یک جلوپنجره ی نازک با یک پاپیون بریده شده قرمز و یک نشان ZR2 را در نمای کامل نشان می دهد.

Silverado HD 2024 اولین نمایش عمومی خود را این هفته در نمایشگاه ایالتی تگزاس انجام می دهد. انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در مورد Silverado ZR2 بشنوید.



منبع

29 عکس ها

متأسفانه، این تمام چیزی است که در حال حاضر از شورلت داریم. هیچ نشانه ای از زمان معرفی کامل ZR2 وجود ندارد، اگرچه ما انتظار داریم که مدل 2024 باشد. تولید Silverado HD تازه‌سازی شده تا نیمه اول سال 2023 آغاز نمی‌شود، بنابراین زمان زیادی برای دستگاه روابط عمومی Chevy وجود دارد تا کامیون را اذیت کند و قبل از شروع تولید، روکش‌ها را بکشد.