جنسیس GV70 جدید دارای صفحه نمایش بزرگ است


GV70 از اواخر سال 2020 عرضه شده است، بنابراین جنسیس معتقد است که زمان به‌روزرسانی در اواسط چرخه فرا رسیده است. پس از فروش بیش از 200000 دستگاه، این کراس اوور لوکس تغییرات ظاهری ملایم و به روز رسانی بزرگی در داخل پیدا می کند. از آنجایی که این دو اکنون یکپارچه شده اند، دسته ابزار دیجیتال مجزا و سرگرمی اطلاعاتی از بین رفته اند.

GV70 2025 همان صفحه نمایش 27 اینچی OLED را دارد که سال گذشته در G80، GV80 و GV80 Coupe دیدیم. تغییرات دیگری فراتر از نمایشگر فوق العاده بزرگ وجود دارد زیرا پنل جداگانه کنترل های تهویه مطبوع ظاهر جدیدی دارد. علاوه بر این، دکمه های میانبر برای تنظیمات رسانه تغییر مکان داده اند. آنها قبلاً زیر صفحه نمایش کوچکتر HVAC می نشستند و اکنون بالای آن هستند. جنسیس قبلاً کلیدهای نقره ای را نصب کرده بود، در حالی که کلیدهای جدید مشکی براق هستند و توسط یک جفت دستگیره نقره ای که مدل قدیمی نداشت در کنار آنها قرار دارد.

جنسیس GV70 2025
بررسی الکتریکی جنسیس GV70 2023

فرمان دو رنگ لوگوی بالدار جنسیس جدید را دریافت می کند در حالی که دریچه های هوای مرکزی اکنون در یک قطعه بیضی شکل از تریم مشکی براق قرار گرفته اند. برند لوکس هیوندای اشاره می کند که نورپردازی محیط را بهینه کرده و تغییرات بیشتری در GV70 Sport ایجاد کرده است. سطح تریم هیجان‌انگیزتر، فرمانی با کف صاف و دوخت نارنجی متضاد دارد.

GV70 با بیرون رفتن، آنقدرها تغییر نکرده است. جلوپنجره بسیار بزرگ الگویی جدید برای هر دو مدل استاندارد و اسپرت به دست می آورد. جنسیس یک صفحه اسکید کاذب را برای استحکام بخشیدن به ظاهر خودرو اضافه کرده و چرخ‌های 19 اینچی تازه‌ای را طراحی کرده است. چراغ‌های جلو و عقب با به‌روزرسانی ملایم همچنان موتیف «دو خط» را در بر می‌گیرند. گرد کردن تغییرات بیرونی، تکمیل کننده های اگزوز تغییر شکل یافته است.

همانطور که از محصولات هیوندای، کیا و جنسیس انتظار می‌رود، افشای امروز فقط در مورد تغییرات طراحی است که احتمالاً برای GV70 الکتریکی نیز برنامه‌ریزی شده است. خب، بدیهی است که بدون تنظیمات اگزوز جدید. برای بررسی مشخصات فنی باید کمی بیشتر صبر کنیم.



منبع