خرید فروش پراید صفر و کارکرده در ایران شیپور | alfaromeoblog

طراحان گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر تغییرات اساسی در عقب خودرو که شامل چراغ‌ها و در صندوق می‌شود، دستی هم به نمای جلوی خودرو کشیده‌اند. در نمای جلو طرح چراغ‌ها دست نخورده اما جلوپنجره از نو طراحی شده و دور آن را یک نوار کرومی گرفته و همچنین خطوط روی در کاپوت هم فرق کرده است. رانندگان همیشه به این موضوع انتقاد کرده‌اند که در صندوق عقب این خودرو کوچک چندان آب‌بندی نشده و آب باران به داخل خودرو وارد می‌شود و همچنین بعد از مدتی در و طاقچه عقب خودرو سر و صدا تولید می‌کند. لیفت بک خودرویی بین سدان و هاچ بک است، بدین شکل که هم مثل خودروهای سدان دارای صندوق عقب است و هم در صندوق عقب در خودروهای لیفت بک مشابه با ماشین‌های هاچبک است و با شیشه عقب یکسره است. به عبارت ساده‌تر خودرو لیفت بک یعنی خودرویی که هم‌زمان سدان و هاچبک باشد.

  • نام این خودرو در ابتدا تولید آن به ترتیب کشورها، فورد فستیوا و پراید بود.
  • اگر مشکل شما را درست متوجه شده باشیم همان مشکلی است که داخل خودروهای پراید بسیار شایع است.
  • تفاوت عمده پراید نسیم در بخش عقبی خودرو است که طراحی چراغ ها، و ابعاد صندوق را به شکل دیگری به تصویر می‌کشد.
  • قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده است که گران ترین مدل است.

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. اگر قصد خرید پراید اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای فروش اقساطی پراید با کمترین پیش پرداخت با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید. من الان ۹ سال هست که پراید مدل ۹۰ دارم، بیشتر از ۲۰۰ هزار تا هم باهاش رانندگی کردم تا حالا مشکلی از لحاظ موتور براش پیش نیومده. اتفاقا همه کسایی که پراید دارن میدونن که موتور پراید نسبت به انواع پژو و سمند بی دردسرتره و خرابی در موتور پراید به ندرت پیش میاد. نه عزیزان مشکل پراید نیست ، مشکل جاده ها هم نیست ، مشکل اصلی عدم صلاحیت رانندگانی ست که پشت این اتومبیل مینشینند .

قیمت خودرو امروز ۱۳۹۸/۰۶/۱۱|”پراید ۱۳۱” ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شد

نام این خودرو در ابتدا تولید آن به ترتیب کشورها، فورد فستیوا و پراید بود. نخستین مدل های تولید شده پراید از طراحی ظاهری مزدا ۱۲۱ توسط کمپانی تولید کننده آمریکایی الهام گرفته شده بود. پراید نسبت به سمند ،۴۰۵,پارس،استهلاکش خیلی کمتره،اگه مواظبش باشید فقط خرج های مصرفیش میمونه.واسه قشر ضعیف عالیه.به نظرم هرکی پول داره فقط ماشین خارجی بخره. خب پرایدوپژوglxکه شکرخداازخط تولید خارج شدن اگهslxهم بخوادبخوابه که اینطوری فقط ملت تواین رنج قیمت تیبا سوارشن که!! حالاالان یه سری می گن ساینا کوئیک هم هس خب ساینا کوئیک هم می شن همون تیبا که انداختن بتون ای کاش یه جایگزین درست درمون تر می داشتن لااقل ۴۰۵بهترین کلاس بودتورنج قیمتش.

سایپا ۱۳۱

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. تا زمان تحویل مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و…

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پراید 131، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پراید 131 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. لازم به ذکر است که بدانید پراید نسیم اولین نمونه محصولات هاچ بک در خانواده پراید بود و با گذشت مدت زمان تقریبا ۴ ساله نسخه به روز رسانی شده آن در بازار عرضه شد. تولیدات سال ۱۳۸۵ این مدل شامل برخی امکانات از قبیل فرمان هیدرولیک، و ترمز ABS بود و وجود نوار چسبی قرمز رنگی ممتد در زه و سپر عقب و جلو، تمایز قابل مشاهده ای را با نسخه های سدان به وجود آورد.

http://3dprintingindustry.ir