دوج هورنت 2023 کاملاً از یک CUV جمع و جور بودن غافل است



منبع

کراس اوورهای جمع و جور معمولاً محصولات علاقه مند به حساب نمی آیند. آنها محصول پیش فرض هستند، محصولی که امروزه مردم تصور می کنند که عبارت “حمل و نقل روزمره” به میان می آید. اما دوج این یادداشت را کاملاً از دست داد، زیرا اولین چیزی که هنگام بحث در مورد CUV کامپکت هورنت 2023 به آن می بالد، این واقعیت است که “سریع ترین، سریع ترین، قوی ترین وسیله نقلیه کامپکت زیر 30000 دلار است.” اوه، و برق هم هست.

47 عکس ها

نمای جانبی دوج هورنت 2023

ارائه قدرت خودرو بدون سیستم تعلیق و ترمز برای پشتیبان گیری آن از سال 1968 ساخته شده است، بنابراین دوج همچنین تمام R/T های Hornet را با دمپرهای Koni FSD، سیستم تعلیق کاملاً مستقل در دو انتها، و یک بسته ترمز Brembo که شامل دیسک های دارای تهویه و 4 دیسک است، نصب می کند. – کالیپرهای پیستونی در جلو کالیپرهای مشکی استاندارد هستند، اگرچه یک Track Package برای R/T و GT موجود است که رنگ قرمز را اضافه می کند (و تنها راه برای امتیاز دادن به Brembos در مدل فقط گازی است). و از آنجایی که هورنت ارتباط نزدیکی با آلفارومئو توناله دارد، دوج ادعا می کند که بهترین سفتی بدنه در کلاس خود با توزیع وزن عالی را دارد.

دوج همچنین در حال بازنگری در تجربه داخل کابین است و صفحه نمایش 22.6 اینچی استاندارد املاک و مستغلات را ارائه می دهد. این خرابی شامل یک دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی به جای سنج های فیزیکی و همچنین یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه نمایش لمسی 10.3 اینچی است که Uconnect 5 را اجرا می کند. Apple CarPlay و Android Auto هر دو استاندارد و با اتصال بی سیم هستند. در واقع، هورنت نیازهای اساسی یک مجموعه سرگرمی مدرن و موفق را برآورده می کند. حتی موضوعات مختلفی برای خوشه دیجیتال وجود دارد.

دوج هورنت داش 2023

در حالی که دوج سفارشات هورنت 2023 را فراتر از هدف 30000 دلاری باز می کند، تا زمان انتشار هیچ اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نکرده است. ما همچنین در مورد مصرف سوخت برای هر دو موتور در تاریکی هستیم. اما در حالی که این علامت‌های سوال بزرگ هستند، سخت‌افزار مربوط به نحوه رانندگی هورنت فوق‌العاده چشمگیر به نظر می‌رسد. دوج مدت زیادی را بدون یک کراس اوور جمع و جور سپری کرده است، اما به نظر می رسد این تلاش مجدد برای ایجاد سر و صدا در یک بخش معمولی طراحی شده است.

شاید تریم آینده‌نگرتر از این دو، Hornet R/T باشد، که تنها دومین پلاگین هیبریدی است که در یک دهه از Auburn Hills بیرون آمده است. محور جلو از طریق یک توربوشارژر 1.3 لیتری چهار سیلندر برگرفته از خط جیپ رنگید/فیات 500X می چرخد، در حالی که یک موتور الکتریکی 90 کیلوواتی در بالای محور عقب قرار دارد. بین این دو یک باتری لیتیوم یونی 15.5 کیلووات ساعتی قرار دارد که فقط 2.5 ساعت طول می کشد تا از طریق یک ماژول شارژ 7.4 کیلوواتی شارژ شود و الکترون های کافی برای پوشش دادن 35 مایل را در صورت آبگیری کامل دارد.

بیایید مانند دوج عمل کنیم و با پیشرانه شروع کنیم زیرا چیزهای جالبی در حال رخ دادن است. هورنت GT پایه نیز همان چیزی است که دوج با نقل قول بالا توضیح می دهد، با یک گیربکس 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک. این خودرو دارای 265 اسب بخار قدرت (198 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور است که برای رسیدن به سرعت 60 در 6.5 ثانیه کافی است. این به همان سرعتی است که یک Mini Cooper S. و بله، قیمت آن از کمتر از 30000 دلار شروع می شود، اگرچه دوج اطلاعات قیمت زیادی را فراتر از آن به اشتراک نمی گذارد.