شورلت کلرادو 2023 نسخه GM Defense ISV را برای ارتش دریافت نخواهد کرد

کلرادو تنها وسیله نقلیه مورد علاقه GM Defense نیست. نمونه اولیه GMC Hummer EV به عنوان یک خودروی شناسایی سبک در حال توسعه است که توسط ارتش ایالات متحده برای استفاده احتمالی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. جنرال موتورز دیفنس همچنین یک ISV مبتنی بر کلرادو با موتور الکتریکی ایجاد کرد که برای نمایش عملکرد خودروهای برقی در کاربردهای نظامی طراحی شده است.



منبع

خودروی جوخه پیاده نظام جنرال موتورز (ISV) که برای مشتری ارتش ایالات متحده ساخته شده است، از نسل قبلی شاسی شورلت کلرادو ZR2 استفاده می کند و هنوز به مدل جدید اعلام شده 2023 منتقل نخواهد شد. در حالی که قاب نسل قبلی کلرادو تحت شورولت ادامه نخواهد یافت، GM Defense فریم هایی را برای چرخه عمر برنامه خرید پیشنهادی ارتش فعلی در تلاش برای برآورده کردن تعهد خود برای برآورده کردن نیازهای ارتش تضمین کرده است. همانطور که برنامه ISV به خانواده ای از وسایل نقلیه تبدیل می شود، تیم دفاع GM بهترین مسیر را برای توسعه شاسی تعیین می کند.

در مقایسه با کامیون خروجی، شورولت کلرادو 2023 بزرگتر است و فاصله بین دو محور آن 3.1 اینچ بیشتر است. این خودرو در سطوح مختلف از جمله مدل ZR2 متمرکز در خارج از جاده در دسترس است، اما صرف نظر از نشان، هر کلرادو جدید یک کابین خدمه چهار در با تخت کوتاه است. هیچ مدل بدنه دیگری ارائه نشده است و این داستان مشابه زیر کاپوت است. یک موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر تنها موتور موجود است، اما در انواع مختلف با قدرت 237 یا 310 اسب بخار ارائه می شود.