لامبورگینی اوروس پس از پرواز به خانه فلوریدا در آتش سوخت


اوایل این هفته یک تصادف شدید اتومبیل یکی از محله‌های فورت لادردیل را آشفته کرد که یک لامبورگینی اوروس اجاره‌ای 2021 با تابلوی ایست کار کرد. این هواپیما با سرعت بالایی در حال حرکت بود که یک نیسان پثفایندر T-Booked Urus را گرفت و آن را به هوا فرستاد و قبل از اینکه روی زمین بیفتد و شعله ور شود، روی خانه ای نزدیک فرود آمد.

عکس های ارسال شده به فیس بوک توسط سازمان آتش نشانی فورت لادردیل ویرانی را نشان می دهد. آسیب قابل توجهی به سقف دوبلکس وارد شده است که خوشبختانه در قسمتی غیر اشغالی رخ داده است. ساکنانی که صدای تصادف را شنیدند به کمک دویدند و یک نفر راننده لامبورگینی اوروس را از لاشه بیرون کشید. با این حال، راننده منتظر آمدن پزشکان یا مجری قانون نشد.

راننده که توسط ویلیام دیون مک کوئین جونیور 24 ساله شناسایی شده است میامی هرالد، ظاهراً پس از تصادف بدون کفش از صحنه خارج شد. واحدهای نجات آتش نشانی فورت لادردیل اندکی پس از آن برای خاموش کردن آتش و پاکسازی حادثه وارد شدند. یک نفر که در این تصادف دخیل بود جراحات جزئی دیده است.

WSVN گزارش می دهد که پلیس می داند راننده کیست و او با تحقیقات همکاری می کند. راننده مدعی است که از تصادف فرار نکرده است اما از تصادف گیج و گیج شده است. او در نهایت به بیمارستان رفت و با پلیس تماس گرفت تا منکر ترک عمدی صحنه شود.

بر اساس میامی هرالددر گزارش پلیس آمده است که نیسان حق تقدم داشت. با این حال، این گزارش اشاره نمی‌کند که Urus سرعت زیادی داشت یا علامت توقف را اجرا می‌کرد. با این حال، فیلم‌های نظارتی از یک محل سکونت در نزدیکی اوروس را در حال حرکت با سرعت بالا در زمانی که علامت توقف را در تقاطع اجرا می‌کرد، ضبط می‌کند.

این روزنامه همچنین گزارش می دهد که پلیس گزارش تصادف را یک ضربه و فرار نامیده است. با این حال، آنها فاش نمی کنند که آیا راننده با اتهامی مواجه است یا پلیس او را دستگیر کرده است. به نظر می رسد که برای چنین حادثه جدی نیاز به مسئولیت پذیری است. خوشبختانه، هیچ کس آسیب ندیده است، اما می توانست نتیجه بسیار بدتری داشته باشد.



منبع