پورشه کاین GTS جدید قدرت بیشتری دارد


پورشه با ارائه نسخه های متعدد برای خودروهایی که می فروشد، تنوع را چاشنی زندگی می داند. کاین تفاوتی ندارد و اکنون GTS خواستنی تر از همیشه شده است. سطح تریم متمرکز بر راننده همچنان از برقی‌سازی خودداری می‌کند، اما عملکرد بهتری دارد. موتور دو توربو V-8 آن ماساژ داده شده است تا قدرت اضافی 40 اسب بخار و 30 پوند فوت گشتاور را باز کند.

پورشه کاین GTS مدل 2025 با 493 اسب بخار قدرت و 487 پوند فوت، تنها به 4.2 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. به طور کلی، این شاسی بلند بزرگ می تواند سرعت 171 مایل در ساعت را انجام دهد. خروجی از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر دو محور هدایت می‌شود که در حالت اسپرت یا اسپرت پلاس، دنده را سریع‌تر تغییر می‌دهد. مانند قبل، طعم GTS هم برای شاسی‌بلندهای معمولی و هم برای برادر شیک‌تر «کوپه» آن در دسترس است.

GTS جدید چیزهای بیشتری نسبت به V-8 ارتقا یافته دارد زیرا مهندسان پورشه نیز با سیستم تعلیق دست و پنجه نرم کرده اند. یاتاقان‌های محور جلو از توربو GT پرطرفدار برای هدایت مستقیم‌تر می‌آیند. تعلیق بادی که به صورت استاندارد تعبیه شده و برای GTS تنظیم شده است، ارتفاع سواری را 10 میلی متر در مقایسه با مدل های کمتر کاین کاهش می دهد. با هزینه اضافی، خریداران می توانند تثبیت کننده رول فعال را انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که از پرچمدار توربو GT پایین می آید، مدار خنک کننده آب جداگانه برای سیستم AWD است. در جاهای دیگر، کاین GTS کوپه دارای یک اسپویلر تطبیقی ​​عقب و یک اگزوز اختیاری با نوک های نصب شده در مرکز است. پورشه سه بسته را ارائه می‌کند که می‌توانند تا 55 پوند وزن کم کنند، که صراحتاً در طرح بزرگ چیزها زیاد نیست. وزن محدود ذکر نشده است، اما وزن قدیمی به 4954 پوند رسید.

تغییرات بصری در مقایسه با سایر سطوح تریم شامل ورودی‌های هوای بزرگ‌تر جلو، کالیپرهای ترمز قرمز، به همراه چراغ‌های جلو و عقب رنگی است. پورشه مدل‌های کاین GTS 2025 را با بسته‌بندی استاندارد طراحی اسپورت می‌فروشد که برخی از عناصر بیرونی را سیاه می‌کند. ظاهر تیره روی قسمت های طاق چرخ ها، اطراف پنجره ها و پانل های راکر اعمال می شود. در GTS قدیمی، این نواحی رنگی مشابه بقیه بدنه داشتند. علاوه بر این، نوک اگزوزهای مشکی قبلی اکنون برنزی تیره هستند.

چرخ های 21 اینچی RS Spyder Design که تغییرات بیرونی را کامل می کند. در مورد کابین، پورشه میکروفیبر Race Tex را روی کارت‌های در، سربرگ، فرمان و مرکز صندلی‌های قابل تنظیم هشت جهته اعمال می‌کند. از طرف دیگر، مشتریان می‌توانند تم‌های Slate Grey یا Carmine Red را انتخاب کنند.

دفترچه های سفارش به زودی برای هر کسی که مایل به پرداخت حداقل 126,895 دلار برای کاین و 131,495 دلار برای کاین کوپه باشد، پس از هزینه های مقصد باز خواهد شد. فروشندگان اولین خودروها را در پاییز امسال دریافت خواهند کرد. با توجه به قیمت توربو GT فقط کوپه کاین، GTS می تواند نقطه شیرینی در این محدوده باشد.



منبع