DeLorean Alpha5 Walkaround ویدیوی طراحی زیبای EV را آشکار می کند


DeLorean در اوایل سال جاری Alpha5 را معرفی کرد و نام تجاری نماد کوتاه مدت را احیا کرد. EV چند ماه پیش رونمایی شد، اما این خودرو هفته گذشته در Pebble Beach اولین نمایش عمومی خود را داشت. YouTuber Supercar Blondie برای یک ویدیوی سریع که ویژگی‌های طراحی هیجان‌انگیز ماشین را برجسته می‌کند، از نزدیک ماشین را گرفت.

DeLorean وقتی درهای بزرگ gullwing باز هستند، ویژگی ظاهری جالبی دارد. آنها دارای چراغ هایی در لبه های جلویی و انتهایی درب هستند که از پایین درب به بالای خودرو می زند. این موتیف به عنصر V که در قسمت جلو و عقب قرار دارد ادامه می یابد. این یک نور سفید در جلو و قرمز در پشت است.

در داخل، DeLorean از DMC-12 برای استایل Alpha5 الهام گرفته است. درگاه‌های USB طراحی صفحه‌های موجود در خودروی اصلی را تقلید می‌کنند، در حالی که دسته ابزار اصلی یک گزینه موجود در صفحه نمایش دیجیتال کاملاً جدید است که جلوی راننده قرار دارد. دکمه start-stop روی سقف بالای شیشه جلو قرار دارد و بین کلیدهای درب مخفی شده است.

یکی از ویژگی های جدید این خودرو مچ بند DeLorean است. این کار هر کسی را که آن را پوشیده است به ماشین متصل می کند و می تواند ضربان قلب فرد را به داخل صندلی بفرستد. همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد که یک «آغوش» برای راننده بفرستد، که از تکیه‌گاه‌های کناری خودرو برای انتقال فشار دیجیتال استفاده می‌کند. حتی می‌تواند با استفاده از دریچه گردن صندلی، «بوسه» بفرستد.

زمانی که DeLorean این خودرو را در ماه مه معرفی کرد، این خودروساز گفت که این خودرو می تواند در 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن 150 مایل در ساعت (241 کیلومتر در ساعت) باشد. این ارقام کمی تغییر کرده اند، به طوری که شرکت اکنون ادعا می کند که این خودرو می تواند در 2.9 ثانیه به 60 برسد. DeLorean همچنین حداکثر سرعت خودرو را به 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) افزایش داد. این شرکت جزئیات خاصی در مورد پیکربندی پیشرانه ارائه کرده است، اما ما می دانیم که این سیستم دارای سیستم چهار چرخ متحرک و باتری 100 کیلووات ساعتی است که برد 300 مایل را ارائه می دهد.

پیش از اینکه این شرکت خودروهای اضافی تولید کند، تنها 88 مدل تولید خواهد کرد. DeLorean می‌گوید قبل از اینکه این خودرو در سال 2024 به فروش برسد، اطلاعات بیشتری در مورد EV جدید دریافت خواهیم کرد.



منبع