تصاویر جاسوسی لامبورگینی هوراکان استراتو سوپراسپرت آفرود در حال توسعه را نشان می دهد


در ماه جولای امسال، لامبورگینی با انتشار تصاویری فاش‌کننده، رسما تایید کرد که در حال کار بر روی نسخه‌ی ماجراجویانه‌تر هوراکان است. مفهوم کلی این وسیله نقلیه و نام آن با کانسپت هوراکان استراتو که در سال 2019 رونمایی شد به اشتراک گذاشته خواهد شد و ما عکس های جاسوسی جدیدی داریم که پیشرفت توسعه شرکت مستقر در Sant’Agata Bolognese تا کنون را نشان می دهد.

این لامبو سواری بالا در حال آزمایش در جاده های عمومی تقریباً بدون استتار گرفتار شد. هنوز مقداری نوار مشکی وجود دارد که بخش های بسیار کوچکی از نمای بیرونی را پوشانده است، هرچند، در کل، چیزی برای پنهان کردن طراحی وجود ندارد. این سوپراسپرت الهام گرفته از آفرود بر روی چرخ‌های 20 اینچی با تایرهای زمستانی با چسبندگی بالا سوار می‌شود. یک کاپوت بزرگ در پشت وجود دارد که به تغییرات احتمالی در پیشرانه اشاره دارد.

هوراکان استراتو بر اساس هوراکان اوو، تغییرات سخت افزاری نسبت به مدل اهداکننده دارد. اینها شامل یک سیستم تعلیق بلند شده است که می تواند تایرهای بزرگ با دیواره های ضخیم تر را در خود جای دهد. نیروی موتور V10 پشت صندلی ها به هر چهار چرخ منتقل می شود و می تواند حالت رانندگی جدیدی برای انعکاس بهتر ژن های خارج از جاده هوراکان استراتو وجود داشته باشد.

اگر کانسپت استراتو قابل قبول باشد – و ما دلایلی برای این باور داریم – می توانیم انتظار داشته باشیم که مدل تولیدی آن 1.85 اینچ (47 میلی متر) بالاتر از هوراکان استاندارد باشد. خودروی مفهومی مبتنی بر نسخه 640 اسب بخاری موتور V10 این برند بود و سیستم AWD با بردار گشتاور و فرمان تمام چرخ تکمیل شد. ما معتقدیم که بیشتر این مشخصات به مدلی که برای مشتریان عادی در دسترس خواهد بود منتقل خواهد شد.

صحبت از فروش، این است که لامبورگینی قصد دارد تنها 1000 نمونه از این ابرخودروی پرسرعت تولید کند. این شرکت هنوز معرفی خود را اعلام نکرده است، هرچند، با قضاوت بر روی تصاویر تیزر اخیراً منتشر شده، احتمال اینکه تا قبل از پایان سال رونمایی شود، زیاد است.



منبع