این شاید تنها شانس شما برای داشتن هامر H1 ریپوف تویوتا باشد


زمانی که واردات تویوتا مگاکروزر چند سال پیش قانونی شد، به وجد آمدیم. این نسخه ژاپنی هامر H1 است که تقریباً منحصراً توسط پلیس و ارتش استفاده می شود. این فهرست خودروهایی را که می‌توانید به صورت قانونی وارد کنید، در سال 2020 ایجاد کرد، زیرا تویوتا تعداد انگشت شماری را برای استفاده غیرنظامی ساخته است. اکنون، می‌توانید یکی از آن‌ها را در اینجا در آمریکا داشته باشید، زیرا این تویوتا مگا کروزر مدل 1996 به پایان حراج خود در Cars & Bids نزدیک می‌شود.

تویوتا این شاسی بلند را از سال 1996 تا 2001 تولید کرد که کمتر از 150 دستگاه برای غیرنظامیان ساخته شده است. این نمونه نادر با پیکربندی فرمان سمت راست در اصل سبز بود، اما رنگ سفید در کنار چرخ‌های آلومینیومی سفارشی 17 اینچی پس‌فروش ظاهر می‌شود. آنها رینگ های 17.5 اینچی اصلی را جایگزین کردند.

زیر کاپوت آن یک موتور 4.1 لیتری چهار توربودیزل خطی با 155 اسب بخار قدرت و 282 پوند فوت گشتاور قرار دارد. یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک و جعبه انتقال دو سرعته قدرت را به هر چهار چرخ می فرستد. تویوتا دارای دیفرانسیل های جلو، عقب و مرکزی قفل شونده، محورهای پورتال، ترمزهای دیسکی داخلی و فرمان چهار چرخ است.

تویوتا کابین را با لیستی از امکانات رفاهی پر نکرده است، اما شما ناراحت نخواهید شد. صندلی‌های پارچه‌ای، رادیو Carrozzeria، قفل‌های برقی و پنجره‌ها، و تهویه مطبوع دارد. سایر ارتقاءها عبارتند از: قفسه سقفی گامیوتی، سیستم الکتریکی 24 ولتی، چراغ های جلوی بازتابنده آبی، چراغ های عقب LED، اینورتر برق، و کارت خوان ژاپنی، فقط در صورتی که خود را تا این حد دور از مسیری که برگشته اید پیدا کنید. ژاپن.

بر اساس این لیست، تویوتا در ماه می 2022 از ژاپن وارد شد و دارای عنوان ایالات متحده است و مشکل ثبت آن را در اینجا از بین می برد. کیلومتر شمار متریک تقریباً 168700 کیلومتر (104925 مایل) را نشان می دهد. قیمت پیشنهادی فعلی 75000 دلار است و در زمان نگارش یک روز از حراج باقی مانده است.



منبع