جایگزین لامبورگینی هوراکان استتار شده به نظر نمی رسد که V10 دارد


در عصر برق‌سازی و کوچک‌سازی، V10 لامبورگینی در نظر رگولاتورها مانند یک یادگار به نظر می‌رسد. موتور 5.2 لیتری تنفس طبیعی سال آینده با خروج آخرین هوراکان از خط مونتاژ، از بین خواهد رفت. چه چیزی جایگزین آن خواهد شد؟ صدا را بالا ببرید تا صدای واحد بنزینی کوچک‌تری را بشنوید که برای ابرخودروی “سطح ورودی” آینده در نظر گرفته شده است.

این ویدیوی جاسوسی بسیار طولانی است که ما را به خیابان‌های ایتالیا می‌برد، جایی که می‌توانیم سوپراسپرت‌ها و SUV‌های متعددی را ببینیم که نشان گاو خشمگین را حمل می‌کنند. برخی از این فیلم‌ها درست بیرون کارخانه در سنت آگاتا بولونیز ضبط شده است. این کلیپ 19 دقیقه ای به ما این امکان را می دهد تا از نزدیک با جانشین هوراکان با پوشیدن استتار کامل و تعدادی برچسب گالاردو که چراغ های جلو و عقب را پوشانده است آشنا شویم.

کل خط تولید فعلی لامبورگینی و چند گالاردو در این فیلم طولانی دیده می شوند، اما این ابرخودروی کوچکتر جدید است که توجه ما را به خود جلب کرد. متأسفانه، دیگر به نظر نمی رسد که آن V10 FSI را داشته باشد. برند عجیب و غریب ایتالیایی نکاتی را در مورد موتور کوچکتر با سیستم القایی اجباری و کمک هیبریدی منتشر کرده است. گفته می شود که پیشرانه جدید یک V8 توئین توربو است که حداقل با یک موتور الکتریکی کار می کند. هر چه ICE پشت آن صندلی ها باشد، ما گمان می کنیم که به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه Revuelto متصل شود.

حالت الکتریکی خالص قبلاً به طور غیرمستقیم در ویدیوی جاسوسی قبلی تأیید شده است. اگر بخواهیم حدس بزنیم، برد EV احتمالا بسیار محدود خواهد بود. Revuelto، اولین هیبریدی لامبورگینی، از یک بسته باتری کوچک 3.8 کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که تنها شش مایل برد دارد.

به نظر می رسد استایل به جای انقلابی، تکاملی است، اما ما قبل از صدور حکم نهایی در مورد ظاهر خودرو، منتظر می مانیم تا استتار از بین برود. این مبدل در سال 2024 حذف خواهد شد. سال آینده لامبورگینی همچنین یک Urus به روز شده را با تنظیمات هیبریدی پلاگین معرفی خواهد کرد.

در حالی که هر دو هوراکان و اوروس هنوز در حال ساخت هستند، همه تخصیص ها برای باقی مانده تولید در نظر گرفته شده است. این بدان معناست که شما شانس خود را برای خرید آخرین ICE Lambo خالص از دست داده اید. البته، به شرطی که دیگر نسخه‌های ویژه بسیار گران‌قیمتی خارج از دوره تولید معمولی وجود نداشته باشد.



منبع