این کوروت 1600 مایلی C3 را تماشا کنید که اولین شستشوی خود را پس از 45 سال دریافت می کند


با اینترنت اشباع شده از اکتشافات انباری، فکر می کنید هیچ اثر کلاسیک قدیمی و متروکه ای در جهان باقی نمانده است. با این حال، هر روز یک ویدیوی جدید از بیرون کشیدن خودرو از گاراژ به یوتیوب راه پیدا می کند. این جدیدترین کشف، یک C3 Corvette با تنها 1599 مایل در ساعت، به مدت 45 سال خاموش بوده است. حالا بالاخره عشقی را که سزاوارش است دریافت می کند.

خدمه کانال یوتیوب WD Detailing کار خود را با این استخراج انجام دادند. در ازای دسترسی به ماشین، تیم باید به تعویض درب‌های گاراژ کمک می‌کرد تا آن را مخفی نگه می‌داشتند – یک کار تمام روز، با مشاهده اینکه چگونه در رشد بیش از حد و درخت انگور پوشیده شده بودند.

هنگامی که تیم در نهایت به انبار خود بازگشت، تمیز کردن می تواند آغاز شود. در حالی که بیشتر کثیفی ها با مقداری صابون و یک واشر فشار پاک می شوند، تمیز کردن ضربه گیرها دشوارتر است. افراد هاردکور کوروت می دانند که این قطعات به جای فلز یا فایبرگلاس از پلاستیک ساخته شده اند، و افراد WD Detailing گمان می کنند که آنها آلودگی بیشتری را از طریق چرخه گرما نسبت به بقیه پانل ها جذب می کنند. هیچ چیز با یک برس سفت و مقداری گریس آرنج نمی تواند برطرف شود.

هر کسی که این کوروت را در انبار قرار داده بود، تصمیم گرفت که درها و پنجره ها را بسته نگه دارد و کابین را از هوای بیرون ببندد. نتیجه یک فضای داخلی چرمی قرمز روشن است که تقریباً به خوبی جدید به نظر می رسد. این امر مانع ورود موش ها به داخل، ساختن لانه و رها کردن فضولات نشد. یک جاروبرقی کامل و تمیز کردن همه چیز مورد نیاز کابین بود تا مانند 50 سال پیش بدرخشد.

به لطف کار سخت WD Detailing، این کوروت 78 مانند زمانی که از طبقه نمایشگاه خارج شد، زیبا به نظر می رسد. امیدواریم که مالک اقدامات لازم را برای مرتب سازی مکانیکی آن و بازگشت به جاده انجام دهد.



منبع