جانشین هوراکان لامبورگینی از V8 توئین توربو با تقویت هیبریدی استفاده می کند

این گزارش به نحوه عملکرد موتور می پردازد و کمی عجیب است. مطابق با روند موتور، توربوشارژرها تا 7000 دور در دقیقه درگیر نمی شوند. اگر دور موتور کمتر از آن باقی بماند، مانند تنفس طبیعی خود عمل می کند. با این حال، هنگامی که موتور به مرز 7000 رسید، آنها تا خط قرمز 10000 دور در دقیقه شروع به کار می کنند. اضافه شدن کمک الکتریکی احتمالاً محاسبات توربوها را تغییر می دهد.

این گزارش با استناد به “منابع” نامشخص خود می گوید که لامبورگینی موتور V10 را برای نسل بعدی ابرخودرو کنار می گذارد. در عوض، ظاهراً خودروساز از یک موتور V8 شبیه به موتور Urus استفاده خواهد کرد تا جایگزین هوراکان شود. این شرکت همچنین قصد دارد یک موتور الکتریکی را بین موتور و گیربکس قرار دهد – یک ضرورت حیاتی برای خودروهای پرقدرت که به دنبال رعایت مقررات تشدید کننده آلایندگی و قوانین ضد آلودگی هستند.



منبع

برقی کردن جانشین هوراکان بخشی از برنامه این شرکت برای ارائه یک نوع هیبریدی از هر مدل تا پایان سال 2024 است. دو سال دیگر باقی مانده است و لامبورگینی در حال حاضر برای رسیدن به این هدف تلاش می کند.