ساعت Koenigsegg CC850 اولین شستشو و جزئیات آن را دریافت می کند


چقدر می‌توانید ظاهر جدید Koenigsegg CC850 را زیباتر کنید؟ اگر لری کوسیلا از Ammo NYC هستید، پاسخ این است که این ابرخودرو می‌تواند حتی بیشتر بدرخشد.

این CC850 همان نمایشگر هفته خودرو مونتری است. اکنون به یک ارائه در نیویورک و سپس ویترینی برای افراد ثروتمندی که در همپتون ها زندگی می کنند، می رود. اما ابتدا، Ammo NYC فرصتی برای جزئیات دستگاه پیدا می کند.

قبل از کشیدن آن به داخل محل شستشو، کوسیلا می‌تواند در CC850 سوار تفنگ ساچمه‌ای شود. مردی به نام کریستر پشت فرمان است. او سوپراسپرت را در ایستگاه های مختلف در سراسر جهان همراهی می کند. صدای دستگاه به وضوح در جاده شبیه هیچ چیز دیگری نیست و هنگامی که دور موتور می چرخد، شعله های آتش را از اگزوز خارج می کند.

Kosilla تحت تاثیر کیفیت رنگ CC850 قرار گرفته است زیرا گیجی که او برای اندازه گیری ضخامت استفاده می کند را به حداکثر می رساند. کونیگزگ برای رسیدن به این شرایط، وسیله نقلیه را طی یک فرآیند رنگ آمیزی 25 مرحله ای قرار می دهد.

انتظار نظافتی به اندازه یکی از انبارهای مهمات نیویورک را نداشته باشید، اما نتیجه هنوز هم چشمگیر است. این فرآیند فقط با یک تمیز کردن عمومی شروع می شود. پس از آن، CC850 یک لایه از پوشش مینای Reflex Pro دریافت می کند. هنگامی که ماده خشک شد، چسبیدن کثیفی به رنگ سخت تر می شود.

داشتن CC850 در مغازه‌اش آنقدر کار بزرگی است که شهردار محلی حتی برای بررسی کونیگزگ به آنجا می‌رود.

کونیگزگ در حال ساخت 70 واحد از CC850 است که از برنامه اولیه برای ساخت 50 دستگاه بیشتر است. این موتور 1385 اسب بخار (1033 کیلووات) از یک موتور 5 لیتری V8 توئین توربو دارد که 1185 اسب بخار (884 کیلووات) با گاز پمپ یا 1385 اسب بخار (1033 کیلووات) در E85 تولید می کند.

چیزی که CC850 را جدید می کند، انتقال آن است. راننده می تواند آن را با یک دستی شش سرعته سنتی با کلاچ کار کند یا شیفتر را در موقعیتی اتوماتیک قرار دهد که گیربکس 9 دنده دارد. به علاوه، بسته به حالت رانندگی، ضرایب دنده می تواند برای تنظیم دستی تغییر کند.

برای گفتگو با لری کوسیلا در مورد مهمات NYC و جزئیات سوپراسپرت ها، این قسمت از پادکست Rambling About Cars را بررسی کنید:



منبع