خرید فروش پراید صفر و کارکرده در ایران شیپور | alfaromeoblog

ابعاد این خودرو در طول به ۳۹۰۰ میلی متر و در عرض به ۱۶۰۰ میلیمتر و در ارتفاع به ۱۴۰۰ میلی متر می رسد و از معایب این خودرو میتوان به فضای کم کابین و تعلیق نامناسب اشاره کرد. شرکت سپند خودرو آریا که مجله خبری خودرو آلفا رومئو در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود.

  • بابا 90 درصد راننده هاوقتی میخوان بپیچند ، گوئی خودرو آنها اصلا راهنما نداره ، و یهوئی میپیچن ، تمیدونم کی به اینا گواهی داده !!!!
  • پراید 131 سایپا در 6 تیپ مختلف تولید می شد که با اجباری شدن استفاده از ترمز ABS سری SE و TL این خودرو از چرخ تولید برکنار شدند.
  • استاندارد ترین تیپ های گروه ایکس ۱۰۰، SE و EX هستند که همچنان در مدل های مختلف این خودرو استفاده می‌شد.
  • اکنون قصد داریم انواع پراید را بررسی و مزایا و معایب این خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم.

داشبرد و همین طور رودری‌ها از نو طراحی شده تا علاوه بر تغییرات ظاهری شاهد تغییراتی در طراحی داخلی نیز باشیم. اما به دلیل استفاده از پلاستیک خشک، کابین پراید ۱۴۱ بی‌کیفیت به نظر می‌رسد. سایپا با راه اندازی تشکیلات جدید تولید خودرو در کاشان مدل هاچ بک پراید را با تغییرات اندکی در چراغ‌های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب به بازار می‌فرستد. تغییرات پراید 131 نسبت به پراید صندوقدار در سپر جلو و تغییر مکان چراغ های راهنما بعلاوه اضافه شدن امکاناتی مانند ABS ، فرمان هیدرولیک و ایربگ اشاره کرد. این خودرو تا کنون در 6 تیپ EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 است ادامه مطلب… برای رفع این مشکل سه عدد فیوز اصلی خودرو را چکاپ نمائید یا در غیر این صورت به یک متخصص برق خودرو مراجعه نمائید تا خودروی شما را بررسی و عیب یابی نماید.

فروش اقساطی پادرا پلاس

برای پیدا کردن فیوز مورد نظرتان می‌توانید از نقشه فیوز که در دفترچه راهنما وجود دارد، استفاده کنید. البته دانستن این نکته هم خالی از لطف نیست که طراحی داشبورد پراید در دو نسخه انجام شده است. طراحی نسخه قدیمی متناسب با داشبورد مدل های مشابه آن زمان مانند گلف GTI یا دوو سیلو بوده است و در طراحی های جدید نیز از اِلِمان های جدیدتری استفاده شده است. سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

پراید،131،SL مدل 90

پراید به‌مانند اکثر خودروهای ایرانی توسط هیچ مرکز معتبری مورد تست تصادف قرار نگرفته است. و در غیر این صورت حتما به یک متخصص برق خودرو مراجعه نموده و کمک دریافت نمائید. اگر مشکل شما را درست متوجه شده باشیم همان مشکلی است که داخل خودروهای پراید بسیار شایع است. چنانچه به هر دلیلی خطایی در مدارات الکتریکی این قطعات رخ دهد و باعث عبور جریان از مقدار اسمی شود، فیوزهای مربوطه عمل می‌کنند و سلامت مدار تضمین می‌شود. جهت بیرون کشیدن فیوز از انبرک مخصوص که در جعبه فیوز تعبیه شده است استفاده نمایید. در خودرو نیز بسته به مدل و سازنده آن، سیستم‌های الکتریکی زیادی وجود دارد و باید در مقابل‎‌ جریان‌های بیشتر از مقادیر نام‌برده محافظت شوند که این حفاظت نیز برعهده فیوز است.

در حال حاضر این خودرو یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کرده‌اند و قصد خرید نخستین خودروی خود را دارند. پراید۱۱۱-خودرویی هاچ بک است که در واقع با تغییرات اندکی، جایگزین پراید هاچ بک شد. علاوه بر اینکه بدنه ی این خودرو تقویت شده تغییراتی در چراغ های جلو و عقب و تغییر فرم شیشه عقب نیز مشاهده میکنید. از سال 89 تاکنون این خودرو در 5 تیپ LX – SX– SL – EX و SE که آخرین تیپ این خودرو است و از نظر امکانات دارای ادامه مطلب…

http://3dprintingindustry.ir