رولز رویس در حال تلاش برای بازگرداندن لاستیک های سفید دیوار است


در دنیایی از خودروهای لوکس با رنگ‌های بی‌پایان نقره‌ای، رولزرویس بالاتر از بقیه قرار دارد. این برند شیک به تازگی از Spirit of Expression پرده برداری کرده است – مجموعه ای از سه ساختار ویژه برای چینی که یکی از آنها تایرهای دیوار سفید راک است.

این سدان اسطوخودوس Ghost Extended با نام مستعار “اکسپرسیونیسم” خواهد بود. رولز رویس رنگ آبی بوراکلی را که به خاطر جزیره بوراکلی در فیلیپین نامگذاری شده است، نامگذاری کرده است. این شرکت می‌گوید که از رنگ‌های منحصربه‌فردی الهام گرفته شده است که در طی گذار از غروب خورشید به گرگ و میش، زمانی که به نظر می‌رسد آسمان با دریای سولو یکی می‌شود، مشاهده شده است. صادقانه بگویم، ما خوشحالیم که نقره ای نیست.

رولزرویس Ghost Extended Expressionism
رولزرویس Ghost Extended Expressionism
رولزرویس Ghost Extended Expressionism

ساخت سفارشی روی چرخ‌های 21 اینچی سوار می‌شود و برای داشتن سبکی قدیمی، نوارهای سفید باریکی روی دیواره‌های لاستیک وجود دارد. این کاملا دوران شکوفایی دیوار سفید در دهه 1950 نیست، اما برای یک تایر مدرن بسیار کم پروفیل، برجسته است. اگر طرح رنگ سبز لیمویی و مشکی داخلی شما را خسته می کند، چند ساعت وقت بگذارید و بخیه ها را در گلخانه مجلل بشمارید. رولزرویس به ما می گوید که فقط در چهار درهای Ghost 104268 دستگاه وجود دارد. تسلیت ما به کسی که واقعاً مجبور به شمارش آنها شد.

رنگ های بیشتری را می توان با Escapism، یک طیف دو رنگ نارنجی/خاکستری پیدا کرد. این در واقع یک سایه قرمز به نام لانتانا است که به خاطر گل لانتانا موجود در آمریکای جنوبی نامگذاری شده است. این خودرو لاستیک‌های دیواری سفید رنگ ندارد، اما دو درب آن بر روی چرخ‌های بزرگ 23 اینچی هفت پره سوار می‌شود. مانند Ghost، رنگ‌های کنجکاو در داخل به وفور دیده می‌شود که رنگ‌های بنفش و خاکستری رنگ‌های اصلی هستند. دوخت نارنجی کمی کنتراست ایجاد می کند، و در حالی که ما نمی دانیم چه تعداد در در هستند، رولز رویس می گوید 960 چراغ فیبر نوری در Starlight Headliner وجود دارد.

فرار رولزرویس اسپکتر

خودروی نهایی این سه گانه مغناطیسی نام دارد. این یک Phantom Extended است که یک سایه خاکستری با رنگ آبی به نام Cala Luna Sand را با Kabira Blue برای سقف ترکیب می کند. به جرات می‌توان گفت، این وسیله نقلیه آرام‌تر در این گروه است، اما همچنان به معنای بیش از 1000 چراغ برای سرپوش و بیش از 43000 بخیه برای یک موتیف با تم آبشار در داخل خودرو است.

مغناطیس گسترده رولزرویس فانتوم

رولزرویس می گوید اینها اولین خودروهای سفارشی هستند که از طریق دفتر ویژه این شرکت در شانگهای سفارش داده شده اند. هر کدام برای یک مشتری در چین تعیین شده اند، اما قبل از این اتفاق، در نمایشگاه خودرو چین امسال در پکن که قرار است اواخر این هفته آغاز شود، به نمایش گذاشته خواهند شد.



منبع