شما می توانید هوندا NSX شخصی Ayrton Senna را با قیمت 620000 دلار داشته باشید


آریتون سنا نقش مهمی در توسعه نسل اول هوندا NSX داشت. راننده افسانه‌ای فرمول 1 نمونه‌های اولیه را از طریق زنگ قرار داد و بازخورد خود را در مورد اینکه چگونه می‌توانست بهتر باشد به مهندسان ارائه می‌کرد. هوندا چند خودرو به عنوان بخشی از شراکت برای او فرستاد و اکنون یکی از آن خودروها برای فروش است. بهتر است جیب های عمیقی داشته باشید.

این هوندا NSX قرمز رنگ 1991 اخیراً با قیمت فروش نه چندان مهم 500000 پوند در AutoTrader در بریتانیا ظاهر شد. این تقریباً 622000 دلار با نرخ ارز فعلی است، که بسیار بالاتر از قیمت معمول نمونه های کم مایل در آمریکای شمالی است، جایی که NSX با نام تجاری Acura شناخته می شد.

تاریخچه سنا با این خودرو آشکارا عامل فوق العاده ای است که این NSX را خاص می کند. با توجه به توضیحات فروشنده، این خودرو در چندین عکس با راننده مسابقه به نمایش درآمد. اسناد نشان داده شده در گالری عکس بیان می کند که این خودرو ابتدا برای استفاده شخصی سنا به پرتغال فرستاده شد. از آنجا بود که مالک فعلی، رابرت مک‌فاگان، آن را به دست آورد.

او گفت: «من اولین بار در سال 2013 در سفری به آلگاروه در پرتغال این خودرو را خریدم و از زمانی که با افتخار در املاک من در شرق ساسکس نشسته است مالک آن هستم. NSX قرمز سنا توسط هوندا به او داده شد که او با او شراکت تجاری داشت و سنا مکرراً از آن استفاده می کرد و در طول اقامتش در پرتغال با ماشین عکس گرفته شد.

آریتون سنا هوندا NSX برای فروش
آریتون سنا هوندا NSX برای فروش
سنا NSX

در مورد ماشین واقعی، لیست می گوید که 39100 مایل را طی کرده است. رنگ آن قرمز با فضای داخلی مشکی است و با بررسی عکس‌ها، احتمالاً شکل بسیار خوبی دارد. این لیست جزئیاتی را در مورد این خودرو ارائه نمی دهد، به جز اینکه گفته می شود سنا مالک آن بوده و قرار است در نمایشگاه سنا در سیلورستون در اواخر ماه اوت به نمایش گذاشته شود. به این ترتیب، فروشنده “ترجیح می دهد خودرو پس از بسته شدن نمایشگاه جمع آوری شود.” ممکن است زمان بسیار مناسبی برای تحویل آکورای جدید 622000 دلاری خود با ارتباط با یک اسطوره مسابقه ای مناسب باشد.



منبع