فضای داخلی پایه فورد موستانگ 2024 با صفحه نمایش تبلتی رونمایی شد

بعید است که وضعیت صفحه نمایش علاقه مندان را از خرید موستانگ جدید منصرف کند، به خصوص که S650 یکی از آخرین خودروهای اسپرت با V8 تنفس طبیعی و گیربکس دستی است. بیضی آبی همچنین ترمز دستی قدیمی را حفظ کرده است، در حالی که اکثریت قریب به اتفاق خودروسازان تصمیم گرفته اند که برقی شوند.

مدل پایه فورد موستانگ 2014

خودروهایی مانند مزدا MX-5 میاتا، تویوتا GR86 / سوبارو BRZ و برخی از پورشه‌ها نیز با سه پدال، موتورهای NA و تعویض چوب عرضه می‌شوند، بنابراین شما هنوز چند گزینه در بخش خودروهای اسپرت خالص دارید. با این حال، صفحه نمایش در این مرحله اساسا اجتناب ناپذیر است.



منبع

به فراتر از صفحه نمایش ها نگاه کنید و متوجه خواهید شد که نسخه پایه نشان داده شده در اینجا مدل اتوماتیک با صندلی های پارچه ای به جای روکش چرمی قرمز پر زرق و برق است. دریچه‌های هوا لهجه‌های کرومی خود را از دست داده‌اند و پلاستیک‌های مشکی زیادی در سراسر کابین وجود دارد. دوخت قرمز روی داشبورد و کنسول میانی و همچنین اهرم ترمز دستی بسیار زیبا از بین رفته است.

گالری گسترده عکس فورد برای موستانگ 2024 حاوی چند نکته است زیرا قبلاً طرح رسمی طراحی یک سدان را دیده‌ایم. ما لزوماً روی این اتفاق حساب نمی‌کنیم، اما تصویر دیگری واقعیت پشت فرمان مدل پایه را نشان می‌دهد. همانطور که توسط درایو، S650 در مقرون به صرفه ترین سطح تریم خود همچنان دارای صفحه نمایش دوگانه است، اما آنها دیگر در یک مجموعه قرار نمی گیرند.

این احساس یک جفت تبلت چسبانده شده روی داشبورد را افزایش می دهد. با این حال، همه چیز بد نیست، زیرا به نظر می رسد اندازه صفحه نمایش ها تقریباً یکسان است، اگرچه فورد هنوز جزئیاتی در مورد مورب آنها منتشر نکرده است. موستانگ‌های گران‌تر دارای یک دسته ابزار 12.4 اینچی و یک سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC4 13.2 اینچی هستند که در یک تکه شیشه که کمی به سمت راننده متمایل شده است، تعبیه شده است.

فضای داخلی پایه فورد موستانگ 2024
فورد موستانگ 2024

همانطور که در زیر نشان داده شده است، S550 منسوخ شده در ابتدایی ترین شکل خود دارای یک کنسول مرکزی با دکمه های سنگین با صفحه نمایش کوچک بود، بنابراین از زمان رونمایی آن در اواخر سال 2013، خیلی چیزها تغییر کرده است. که با هر ماشین جدید بزرگتر می شوند. برخی معتقدند خودروهای اسپورت باید حال و هوای آنالوگ ارسال کنند، اما تبلت‌ها اینجا هستند.