Tacoma TRD Pro یک تخم مرغ عید پاک دارد که اکثر صاحبان هرگز نخواهند دید


تویوتا عاشق تخم مرغ عید پاک است، مخصوصاً روی کامیون‌هایش – جدیدترین آن‌ها حتی عبارت «کامیون‌های بداس» را با کد مورس روی شیشه جلوی خودرو نوشته‌اند. اکثر آنها شناسایی شده اند، اما در برنامه اول درایو برای تاکوما جدید، ما دو مورد را مشاهده کردیم که ظاهراً هنوز کشف نشده اند.

تخم مرغ عید پاک بازوی کنترلی تویوتا تاکوما TRD Pro
تخم مرغ عید پاک بازوی بالای کنترل تویوتا تاکوما TRD Pro

در TRD Pro، طرح کلی ایالت کارولینای شمالی بر روی بازوی کنترل بالایی جلوی سمت چپ حک شده است، در حالی که کالیفرنیا در بازوی سمت راست نشان داده شده است. شلدون براون، مهندس ارشد تاکوما، می گوید موتور 1 که این قطعات توسط TRD در کارولینای شمالی طراحی و در تاسیسات این شرکت در کاستا مسا، کالیفرنیا ساخته شده است. این قطعات باید به نحوی از هم جدا شوند، و یکی متوجه شد که به سادگی با مهر زدن “L” و “R” می تواند کمی سرگرم شود.

“[TRD is] براون توضیح می‌دهد که اساساً روی مسابقه یکشنبه، نسکار و همه رویدادهای دیگری که ما حمایت می‌کنیم، کار می‌کنیم. و آنها کمی ظرفیت داشتند و ما گفتیم، «هی، می‌دانی، ما چیزهای بسیار جالبی به دست آوردیم، فکر می‌کنم می‌توانیم. همکاری کنید و روی آن کار کنید.”

یکی از همکاری‌ها این بازوهای کنترلی بالای بیلت بود که در این سایه تمیز قرمز به پایان رسید. شما می توانید آنها را به طور برجسته با کامیونی که روی زمین نشسته است ببینید، اما تشخیص خطوط کارولینای شمالی و کالیفرنیا دشوار خواهد بود. ما آنها را فقط روی یک شاسی چرخان بدون هیچ گونه بدنه ای دیدیم تا سطح بالایی را مبهم کند. شاید اگر چشمک بزنید، بتوانید خطوط کلی را ببینید، اما برای به دست آوردن ظاهری واقعا خوب، باید چرخ را بردارید.

تویوتا تاکوما هیبریدی اول درایو 2024

اگر بزرگنمایی کنید، فقط می توانید قسمت پایین طرح کلی کالیفرنیا را در این بازوی کنترلی Tacoma Trailhunter بالا مشخص کنید.

براون می‌گوید سایر پروتکل‌های TRD مانند Sequoia، Tundra و 4Runner آینده، همین قطعات را دارند. علاوه بر این، Tacoma و 4Runner Trailhunter جدید از بازوهای یکسانی استفاده می‌کنند، البته با روکش برنزی و نشان‌های Trailhunter به جای نشان TRD.

تاکوما پر از تخم‌مرغ‌های عید پاک است، و ما شرط می‌بندیم که هنوز بیش از آنچه قبلاً کشف شده است وجود دارد. چسباندن چیزی به یک قسمت آسان است، پس چرا آن را هر کجا که می توانید انجام ندهید؟



منبع