عکس‌های جاسوسی فراری، روم اصلاح‌شده را که احتمالاً موتور V12 را پنهان می‌کند، ضبط می‌کند

بدنه پهن‌تر در اطراف چرخ‌ها قابل مشاهده است، که بیشتر از خط مرکزی خودرو بیرون آمده و چرخ‌های بزرگ‌تر را در آغوش می‌گیرد. فراری همچنین طراحی جلویی را تغییر داد و ورودی‌های بزرگ‌تری را در قسمت‌های بیرونی سپر پایینی ایجاد کرد. یک موتور بزرگتر نیاز به افزایش قابلیت خنک کنندگی دارد.

این کوپه که می‌تواند جایگزینی برای 812 باشد، پوشش استتاری دارد که برخی از جزئیات ظاهری را پنهان می‌کند. با این حال، نمی تواند کاپوت دراز خودرو یا بدنه عریض تر خودرو را بپوشاند. به نظر می‌رسد مقداری فلز اضافی بین چرخ‌های جلو و درها وجود دارد که اگر خودرو بخواهد موتور بزرگ‌تری داشته باشد، یک تغییر ضروری است. فراری رم را با V8 می فروشد.

فراری روی هر چیزی که کار می کند، انتظار نداشته باشید که شبیه رم باشد. مدل در حال توسعه احتمالاً در سال 2023 بدنه خود را دریافت خواهد کرد، اگرچه ما انتظار داریم فراری تمام تلاش خود را برای پنهان کردن طراحی زیر پوشش استتار و روکش انجام دهد. یا این می تواند کاملاً چیز دیگری باشد. اگر این جانشین فراری 812 باشد، احتمالا تا سال 2024 وارد بازار نخواهد شد. خودروسازان ممکن است به سمت خودروهای برقی روی بیاورند، اما فراری در تلاش است تا V12 خود را تا زمانی که می تواند حفظ کند، و ما به نسخه نسل بعدی امیدواریم.



منبع