فراری SP51 یک 812 یکبار مصرف با روکش کاملا باز است

فراری_SP51_6
فراری_SP51_9

درست مانند سایر ساخت‌های قبلی، فراری این رودستر را دقیقاً مطابق با مشخصات یکی از مشتریان مرفه خود ساخته است. SP51 بر اساس 812 GTS ساخته شده است، به این معنی که این یک خودروی موتور جلو با پیشرانه V12 است که احتمالاً دارای موتور مشابه 812 GTS است. این خودرو از یک موتور 6.5 لیتری V12 با قدرت 789 اسب بخار (580 کیلووات) استفاده می کند و حداکثر سرعت آن 211 مایل در ساعت (340 کیلومتر در ساعت) است.

فراری_SP51_8

SP51 به سمت یک مشتری قدیمی فراری و یک کلکسیونر پیشرو در تایوان می رود. طبیعتاً فراری دقیقاً به ما نمی گوید که چقدر هزینه دارد، اما این به راحتی ساخت چند میلیون دلاری است.



منبع

رنگ Rosso Passionale در نمای بیرونی نیز منحصر به SP51 است، و پوشش آبی و سفید که در مرکز خودرو قرار دارد از فراری 410 S مدل 1955 الهام گرفته شده است. آلکانترا در کابین همان Rosso Passionale قرمز را می پوشد در حالی که آن آبی است. نوار سفید و سفید در کابین ادامه دارد و تونل مرکزی و کنسول بین دو صندلی را می پوشاند. درج کوادرات آبی

از نظر ظاهری، SP51 به اندازه برخی دیگر از مدل های تکی وحشی نیست. چراغ‌های جلو و عقب منحصربه‌فرد هستند در حالی که جلوپنجره بزرگ‌تر است و فیبر کربن در معرض آن قرار دارد. یک عنصر تیغه تیز پشت چاه چرخ وجود دارد که همچنین از فیبر کربن ساخته شده است. و از آنجایی که این یک رودستر است – به این معنی که سقف جمع شونده ای وجود ندارد – یک رکاب فیبر کربنی با جزئیات بدنه منحصر به فرد درست بالای سر راننده قرار می گیرد و به SP51 شکل متمایز خود را می دهد.

فراری در طول چند سال گذشته مجموعه‌ای از نمونه‌های فوق‌العاده داشته است – Omologata، F12 TRS، و SP48 Unica، فقط به نام چند. اکنون این خودروساز در حال معرفی یک خودروی خاص دیگر به طیف رو به رشد خود از خودروهای یک‌دست خود با نام فراری SP51 است.