مدل‌های توربو پورشه اکنون نشان جدیدی دریافت می‌کنند تا حتی خاص‌تر به نظر برسند


پورشه با احتیاط تاج دلخواه خود را در ماه ژوئن به‌عنوان 75 سالگی این شرکت به‌روزرسانی کردهفتم سالگرد. برای دوز انحصاری بیشتر، قدم گذاشتن به مدل توربو اکنون نشان ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد که از رنگ طلایی سنتی برای ظاهر جدید Turbonite که توسط کارشناسان بخش رنگ و تریم پورشه ایجاد شده است، اجتناب می کند.

این همان شعبه پورشه است که مسئول رنگ های بدنه است، از جمله رنگ های گران قیمتی که از طریق برنامه Paint-To-Sample (PTS) ارائه می شود. Turbonite فقط برای نشان استفاده نخواهد شد، زیرا مدل های Turbo نیز دارای حروف پشتی با این رنگ خاص هستند. حاشیه‌های شیشه‌های جانبی ظاهری مشابه دارند، دقیقاً شبیه آنچه پورشه از آن به عنوان باز شدن نور روز (DLO) یاد می‌کند. این یک راه فانتزی برای گفتن ناحیه شیشه جانبی، بین ستون های جلو و عقب است.

تریم توربونیت پورشه برای مدل های توربو

بر اساس اینکه کدام مدل توربو را انتخاب می‌کنید، Turbonite تیغه‌های هوا و پره‌های چرخ‌ها و همچنین منبت‌های پیش‌بند جلو را نیز تزئین می‌کند. تاج جلوی خودرو و آلیاژهای آن ظاهری یکسان خواهد داشت تا تغییرات بیرونی را کامل کند. برای کابین، نشان روی فرمان همان لوگوی تازه رنگ آمیزی شده را خواهد داشت. علاوه بر این، بسیاری از عناصر مانند دکمه‌های خاص، تسمه‌های کمربند و نوارهای برش، درمان توربونیت را دریافت خواهند کرد.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. انتخاب یک مدل توربو رنگارنگ با فضای داخلی مشکی به مشتریان این امکان را می دهد که خودروی گران قیمت زوفنهاوزن با لهجه های متضاد توربونیت را برای نخ روی صندلی ها داشته باشند. همچنین روی کارت های در، پانل ابزار و حتی تشک های کف نیز اعمال می شود.

نسل سوم پانامرا پیشرو خواهد بود که قرار است در 24 نوامبر عرضه شود. پورشه قبلاً یک مدل توربو E-Hybrid با موتور 4.0 لیتری V8 توئین توربو و یک موتور الکتریکی برای خروجی ترکیبی حدود 650 اسب بخار معرفی کرده است.

تریم توربونیت پورشه برای مدل های توربو

پانچ برقی این خودروی چهار در باشکوه را قادر می‌سازد تا در عرض ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۲ مایل در ساعت برسد. این موتور قدرت را از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه به هر دو محور هدایت می کند، در حالی که موتور الکترونیکی انرژی خود را از یک بسته باتری لیتیوم یونی 25.9 کیلووات ساعتی تامین می کند. پانامرا هیبریدی دارای برد الکتریکی تخمینی 25 مایل با PHEV بزرگ پنج در خواهد بود که وزنی در حدود 5380 پوند دارد.

پورشه این ارقام را زمانی که نمونه اولیه پانامرا توربو E-Hybrid جدید را در اوایل سال جاری رانندگی کردیم، برای ما فاش کرد. انتظار می‌رود نسخه S قوی‌تر بعداً در چرخه عمر عرضه شود، که با توجه به اینکه مارک لوکس آلمانی قبلاً یک V8 هیبریدی 729 اسب بخاری برای جدیدترین کاین دارد، جای تعجب ندارد.



منبع