در اینجا اولین نگاه شما به Corvette Racing Z06 GT3.R جدید است


Pratt Miller Motorsports روز سه‌شنبه تصاویری از ماشین مسابقه‌ای کوروت که در مسابقات قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar 2024 شرکت می‌کند، به اشتراک گذاشت و اولین نگاه ما را به رنگ زرد نمادینی که بار دیگر در پیست‌های مسابقه در سراسر آمریکا در سال آینده زیبا خواهد شد، به ما نشان داد.

در حالی که این Z06 GT3.R ممکن است شبیه به کوروت خروجی فصل 2023 به نظر برسد، اما در پشت صحنه تغییرات بسیار بیشتری رخ داده است. برنامه کارخانه Corvette Racing درهای خود را در پایان فصل بسته و با برنامه ای که توسط پرت میلر برای سال 2024 به بعد اجرا می شد جایگزین شد. Z06 GT3.R همچنان در GTD Pro مسابقه خواهد داد و خط راننده مشابهی با چهار راننده تمام وقت دارد: نیکی کتزبورگ، آنتونیو گارسیا، تامی میلنر و الکساندر سیمز.

c2

این تیم که Corvette Racing توسط Pratt Miller Motorsports نامیده می شود، همچنان از پشتیبانی کارخانه برخوردار خواهد بود، اگرچه احتمالاً مذاکرات بین تیم و Chevy نسبت به سال های قبل کاهش می یابد. مشخص نیست که چه معنایی برای ارتباط بین جاده و ماشین مسابقه در طول فصل دارد. مانند قبل، Z06 GT3.R از یک V-8 5.5 لیتری تنفس طبیعی با میل لنگ هواپیما استفاده خواهد کرد که از خودروی جاده ای Z06 مشتق شده است.

مارک استیلو، مدیر مسابقات مهندسی موتور اسپورت جنرال موتورز، در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری گفت: «کوروت Z06 GT3.R زمینه جدیدی را برای شورولت و برنامه مسابقه کوروت ایجاد می‌کند». این خودروی مسابقه‌ای متمرکز بر مشتری، از آموخته‌های تاریخ طولانی و موفق کوروت ریسینگ، به علاوه تخصص تیم‌های طراحی، مهندسی و پیشرانه تولید کوروت ما بهره می‌برد.»

Z06 GT3.R جدید اولین مسابقه خود را در Rolex 24 2024 At Daytona، رویداد افتتاحیه فصل IMSA انجام خواهد داد.



منبع