گزارش: تولید اینفینیتی Q60 پس از سال 2022 به پایان می رسد

این اولین بار نیست که ما از مرگ Infiniti Q60 می شنویم. یک شایعه قبلی از سال گذشته نیز این موضوع را اعلام کرد، اگرچه دلیل توقف آن در آن زمان فاش نشد. توجه به این نکته مهم است که تعداد فروش Q60 از ابتدای دهه گذشته همچنان در حال کاهش است.

اگر این گزارش صحت داشته باشد، Q60 با ظاهر زیبا تنها یک نسل با نام خود خواهد داشت. پلاک Q60 در سال 2015 به عنوان یک مفهوم و جانشین مدل های Infiniti G معرفی شد. نسخه تولیدی بعداً در سال 2016 در نیویورک برای مدل سال 2017 عرضه شد.

در همین حال، خروج Q60 به این معنی است که Q50 تنها مدل کم سواری در خط تولید اینفینیتی در سال 2024 خواهد بود. با این حال، این روند برای پلاک مثبت نیست.

اینفینیتی Q60 قرمز اسپرت جلوی 2020



منبع

ما قبلاً برای هرگونه نظر در مورد این گزارش با اینفینیتی تماس گرفته‌ایم. به محض رسیدن پاسخ، این داستان را به روز خواهیم کرد.

اینفینیتی Q60 ممکن است نسبتاً جوان باشد اما به نظر می رسد که این خودروساز لوکس آماده است تا به زودی آن را بازنشسته کند. اگر بخواهیم گزارش اخیر را به‌عنوان انجیل در نظر بگیریم، که به دلایلی که شما را شگفت‌زده نمی‌کند، پایان کوپه دو در را در خط تولید اینفینیتی نشان می‌دهد.

در مورد دلیل از بین رفتن Q60، اینفینیتی تایید کرد ماشین و راننده این به دلیل محبوبیت شاسی بلندها و کراس اوورها در بخش لوکس است. همچنین راه را برای ورود مارک ژاپنی به بازار خودروهای برقی هموار خواهد کرد – یکی از آنها در اوایل سال جاری همراه با یک نیسان که هر دو در کارخانه مونتاژ خودروهای کانتون نیسان در می سی سی پی ساخته می شوند، در اوایل سال جاری معرفی شده بود.

تولید اینفینیتی Q60 تا پایان سال 2022 ادامه خواهد داشت. با این حال، انتظار می‌رود که واحدهای آن تا سال 2023 به فروش برسند، بنابراین اگر قصد خرید یکی از کوپه‌های لوکس را دارید، هنوز زمان دارید، اما این زمان محدود خواهد بود. .