به تغییرات در کنار هم نگاه کنید

پس از مدت ها انتظار، بالاخره هوندا سیویک تایپ R 2022 وارد بازار شد. متأسفانه، خودروساز چیز زیادی در مورد مکانیک های مدل جدید به ما نمی گوید. این شرکت قول می‌دهد که این «قوی‌ترین تایپ R تا کنون» است، اما این تنها به ما می‌گوید که رقم اسب بخار بالاتر از 306 اسب بخار (228 کیلووات) است. با این حال، ما می دانیم که هات هاچ جدید چگونه به نظر می رسد، بنابراین بیایید ببینیم چه تفاوتی بین آخرین نسل و نسل قبلی وجود دارد.

رویارویی

نمای جلو هوندا سیویک نوع R مدل 2023
هوندا سیویک تایپ R 2020

در داخل، سیویک تایپ R جدید از کابینی استفاده می‌کند که نسخه تهاجمی‌تری از آنچه در سیویک استاندارد فعلی می‌بینید است. این بدان معناست که روی داشبورد مش و سه دستگیره برای کنترل سیستم HVAC وجود دارد. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی از مرکز داشبورد بیرون می آید.

هر دوی این نسل از سیویک تایپ R هاچ بک پنج در هستند. اگرچه، عقب با شیب تند به آن ها زیبایی لیفت بک بیشتری می بخشد. اگزوز سه خروجی که از مرکز بیرون می آید یکی دیگر از عناصر مشترک است.

CTR قدیمی دارای نمای جلویی تهاجمی با ورودی های انباشته در گوشه ها، دهانه های بزرگ و جلوپنجره مشبک بود. لهجه های قرمز روی اسپلیتر شکوفایی رنگارنگی به بدنه می بخشد.



منبع

یک اسکوپ نقطه ای نزدیک پایه شیشه جلو در CTR قبلی را اشغال می کند. جدیدش ورودی هم داره ولی خیلی کوچیکتره. به علاوه، مکان به قسمت جلویی نزدیک تر است.

پرورش دادن

نمای عقب هوندا سیویک نوع R 2023
هوندا سیویک تایپ R 2020

در مقایسه، CTR جدید ظاهر ظریف تری دارد. هنوز یک بال بزرگ وجود دارد، اما به اندازه بال در مدل قبلی خودنمایی نیست. دیفیوزر بزرگتر به نظر می رسد، اما بدون ورودی های بزرگ در هر طرف سپر، خودرو به اندازه نسل قبلی تهاجمی به نظر نمی رسد.

آنچه در داخل شمارش است

هوندا سیویک تایپ R 2020

سیویک تایپ R جدید اواخر پاییز امسال به فروش می رسد. جزئیات مربوط به توان خروجی، قیمت و سایر اطلاعات را نزدیک به آن زمان دریافت خواهیم کرد. طبق شایعات، این آخرین CTR بدون نوعی از کمک پیشرانه هیبریدی خواهد بود.

مانند جلو، مدل نسل قبلی نسبت به مدل جدید نگاهی به من دارد. دارای اسپویلرهای کوچک در هر طرف سقف، یک بال بزرگ و بخش های مشبک برجسته در هر طرف سپر پایینی است.

در مقایسه، CTR نسل قبلی از یک برداشت اصلاح شده در سیویک آن دوره استفاده می کند. هر دو خودرو دارای لهجه های قرمز زیادی هستند.

آینده

هوندا سیویک تایپ R داخلی 2023

موضوع کلی استایل سیویک تایپ R جدید این است که کمتر گفته شده است و به اندازه نسل قبلی فریاد جلب توجه نمی کند. این تغییر از جلوی ماشین شروع می شود.

برعکس، CTR جدید دهانه های بسیار کوچکتری در جلو دارد. یک قسمت رنگ بدنه بزرگتر و یک دهانه ذوزنقه ای شکل در وسط وجود دارد. ورودی های لاغر و عمودی در هر گوشه قرار دارند.