Mercedes-AMG SL 53 PHEV به عنوان دومین نسخه پلاگین رودستر

این رودستر روی چرخ هایی با پنج جفت پره سوار می شود. یک حلقه با برند AMG از رینگ جدا است.

بدون دیدن قسمت عقب، ممکن است فکر کنید که این همان نمونه‌های جاسوسی قبلی SL PHEV است. با این حال، این خودرو به جای شکل مربعی برای خروجی های خودروی دیگر، دارای اگزوزهای چهارگانه و دایره ای است.

پیشرانه این مدل یک معمای کامل است. یکی از احتمالات این است که موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ را از SL 43 بگیریم و از یک موتور الکتریکی به آن کمک کنیم. این مدل در حال حاضر از یک استارت ژنراتور 48 ولتی استفاده می کند و دارای یک توربوشارژر با کمک الکتریکی است که تاخیر را کاهش می دهد.

همچنین مشخص نیست که این مدل های SL PHEV چه زمانی معرفی می شوند. این واقعیت که مرسدس آنها را استتار نمی کند نشان می دهد که این شرکت دلیل زیادی برای پنهان کردن آنها نمی بیند. گاهی اوقات، این نشان می دهد که یک رونمایی خیلی دور نیست.

نمای جلویی شبیه به نمای قبلی SL PHEV است. یک عنصر ذوزنقه ای با روکش فلزی در وسط وجود دارد. ورودی هایی با شکل تقریباً ذوزنقه ای در هر طرف قرار دارند. جلوپنجره دارای دنده های عمودی است و لوگوی AMG در سمت راننده آن وجود دارد.

عکس های جاسوسی Mercedes-AMG SL 53 PHEV

نوار مشکی قسمتی از درب شارژ در سمت سرنشین سپر عقب را می پوشاند.

گزارش شده است که داغتر SL PHEV از موتور 4 لیتری V8 توئین توربو 63 با اضافه شدن یک موتور الکتریکی استفاده می کند. گفته می شود که نتیجه خروجی 800 اسب بخار (597 کیلووات) خواهد بود، که یک ارتقاء سالم نسبت به امتیاز 577 اسب بخار (430 کیلووات) بدون کمک الکتریکی است.



منبع