چه نکاتی هنگام خرید باتری ماشین مهم است؟ فروشگاه ایران باتری | نکاس باتری

برند باتری یکی از اساسی‌ترین مواردیست که هنگام خرید باتری باید به آن توجه داشته باشید. همانطور که گفتیم برند باتری در گام نخست می‌تواند یک برآورد جزئی از کیفیت باتری در اختیارمان بگذارد. برای مثال برندی که شناخته شده باشد و سابقه درخشانی داشته باشد، تا حدی می‌تواند خیال مشتریان را از کیفیت کالا راحت کند. از طرفی دیگر اگر باتری از برند ناشناخته و متفرقه‌ای باشد، می‌توان انتظار داشت که کیفیت محصول چندان قابل قبول نباشد. در گذشته این باور وجود داشت که برندهای ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و از همین جهت بیشتر مشتریان به دنبال برندهای خارجی بودند. این شرکت مجهز به چرخه ی کامل محصول با تولید صفحه و مونتاژ باتری، با نظارت مستقیم متخصصان، مهندسان و کارشناسان حرفه ای اروپایی می باشد.

باتری واریان صبا باتری

می توانید یک جامپ استارتر را به این باتری ها وصل کنید، اما مطمئن شوید که دستورالعمل های آنها را دنبال کنید. چه روزانه به سر کار رفت و آمد داشته باشید، چه در شهر خودروی خود را استفاده کنید یا گاه به گاه سفرهای جاده ای بروید، هر وسیله نقلیه ای که روشن می شود نیاز به باتری قوی دارد. اکثر خودروهای امروزی از باتری‌های AGM ، سرب اسیدی و مهر و موم شده کارخانه‌ای استفاده می‌کنند. اما، مانند هر قطعه جایگزین دیگری، مالکان خودرو اغلب این سوال را مطرح می کنند که چه کسی بهترین باتری خودرو را می سازد.

خرید باتری ماشین و 7 اصل آن

چه نکاتی هنگام خرید باتری ماشین مهم است؟ فروشگاه ایران باتری | نکاس باتری با توجه به مزیت های فوق حتما باتری سیلد برای خودرو خود تهیه کنید. البته برند سازنده باتری نیز در میزان قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. این ماده عمر طولانی تری نسبت به باتری های دیگر به این باتری می دهند. همه این صفحات در محلول دیگری از آب و اسید سولفوریک قرار دارند که در میان آنها جداکننده های دیگری نیز وجود دارد. از دلایل اهمیت این پارامتر اثرات افزایش مقدار بار پارازیتی (در حالت کلید خاموش و در مواقع اضطراری است.

فروشگاه باتری آریانو به عنوان نماینده برندهای صبا باتری، برنا باتری، ولتا و شارک در ایران به صورت حضوری و غیرحضوری فعالیت می­‌کند. با خرید باتری ماشین از این فروشگاه علاوه بر محصولات باکیفیت، از خدمات متنوعی بهره­‌مند خواهید شد. لازم به ذکر است که در این فروشگاه، امکان تماس با کارشناسان جهت مشاوره پیش از خرید نیز فراهم شده است. باید بدنه باطری از لحاظ اندازه جوری باشد که به سادگی در محل خود در زیر کاپوت جا شود. به خاطر داشته باشید که اگر اندازه باتری بزرگتر باشد نمی توان آن را در جایگاهش در ماشین قرار داد و اگر هم کوچک تر باشد به صورت پیوسته جا به جا می شود و سر جای خود ثابت نخواهد ماند.

  • تمام خودروهای تولید شده پس از سال 1960 میلادی از باتری 12 ولت استفاده می کنند.
  • مجموعه فروشگاه حافظ باتری مفتخر است که 30 سال در زمنیه توزیع عمده و خرد باتری ماشین در کنار شما عزیزان و ارجمندان فعالیت مستمر داشته است.
  • این موضوع به علت فرسودگی باتری خودرو یا خالی شدن شارژ آن اتفاق می‌افتد.
  • تستر باتری خودرو یکی از تجهیزاتی است که راننده را از میزان شارژ باتری خودرو مطلع و آگاه می‌کند.

می توان گفت که همه ی نکات ارائه شده در این مطلب در زمان انتخاب باتری ماشین بسیار مهم و حیاتی هستند. ولی اگر این سختی را بپذیرید و به دستور العمل های بالا عمل کنید، دیگر از انتخاب خود هرگز پشیمان نخواهید شد. به لحاظ شیمیایی شباهت زیادی به مدل اسیدی دارد اما از نظر ساختار و طراحی فرق دارد. یکی دیگر از فاکتورها و مولفه هایی که هنگام خرید باطری برای خودرو باید به آن دقت کنید، عدد BCI  خواهد بود.