Mustang Mach 1 428 Cobra Jet Barn Find رویای عاشق فورد است 1970

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای داستان‌های جالب خودرو و ماجراهای بازسازی، در زیر موجود است.

جو به جای پاکسازی کل انبار، با کمک ظاهر می شود و بخش دیوار پشت موستانگ را برمی دارد. با پاک شدن لکه، بر روی یک تریلر وصل می‌شود و برای اولین شستشوی آن در چهار دهه گذشته گرفته می‌شود. هر مرحله از فرآیند خبرهای خوب بیشتری را نشان می دهد – رنگ در شرایط خوبی است، سطح زیرین جامد است، و فضای داخلی تمیز و به خوبی نگهداری می شود.

جو قصد ندارد ماخ 1 را برای کسب سود برگرداند. ماشین رویایی اوست. او در واقع سال ها پام را می شناخت و حالا که تحت مراقبت جو است، برنامه این است که آن را با بچه هایش بازسازی کند و از آن برای ماشین باحالی که هست لذت برد.

در دهه‌های پس از آن، انبار پر شد و ما منظورمان این است پر شد. رسیدن به سرعت 1 ماخ – که با دقت در گوشه ای از انبار قرار گرفته است – مسیری با مانع برای چندین تراکتور، کمپینگ و تجهیزات قدیمی است. طرفداران فورد همچنین ممکن است به فورد EXP اوایل دهه 1980 لبخند بزنند، یک کوپه اسپرت دو در و دیفرانسیل جلو بر اساس اسکورت که در داخل آن پنهان شده است. یک فورد قدیمی نیز در آنجا وجود دارد، اما افسوس که این انبار در مورد موستانگ است.

1970 Ford Mustang Barn Find



منبع

قبل از صحبت در مورد ماشین، اجازه دهید کمی با بازیکنان این مینی درام آشنا شویم. ما جو را داریم که با ماشین‌ها بزرگ شده و عاشق موستانگ است. او ماشین را از پم می‌خرد، که پس از مرگ همسرش فیل، آن را نگه داشت. فیل و پم صاحبان اصلی نبودند، اما در دهه 1970 از ماشین مراقبت کردند و در نهایت به دلایل نامعلومی آن را در انبار پارک کردند. به گفته پام، این در اواخر دهه 1970 یا اوایل دهه 1980 بود.

و در واقع یک مورد خاص است. ماخ 1های 1969-1970 جزو پرطرفدارترین ها در دنیای موستانگ هستند و این مدل 1970 روی همه دکمه های سمت راست کلیک می کند. این خودرو دارای یک کاپوت لرزاننده با موتور 428 اینچ مکعبی (7.0 لیتری) V8 است که به یک جعبه دنده چهار سرعته دستی متصل است. قرمز روی قرمز است، اگرچه زمان ظاهری نارنجی به آن بخشیده است. روی لاستیک های قدیمی Goodyear مناسب می نشیند و کیلومترشمار فقط 49953 مایل را نشان می دهد. در واقع، به نظر می رسد که این ماخ 1 تقریباً کاملاً اصلی است، دقیقاً تا رنگ.

برای یافتن ویدیویی برای یافتن انبار که مناسب تر با این اصطلاح باشد، با مشکل مواجه خواهید شد انبار پیدا کردن از این یکی این فورد موستانگ ماخ 1 مدل 1970 که بیش از 40 سال در انباری در میشیگان قرار داشت، اخیراً به شیوه ای نسبتاً دراماتیک به نور بازگشت. نه، بیرون نرفت. اما در واقع بخشی از انبار برداشته شد تا آزاد شود. و اوه، نلی نگهبان است