اتوبوس مدرسه با دو اتاق خواب، سقف مرتفع، جادار و لوکس می شود

پشت اتوبوس دو اتاق خواب است. هر دو دارای یک تخت دو نفره با پاتختی هستند، اگرچه میز خواب در اتاق خواب عقب نیز ترکیبی از ماشین لباسشویی و خشک کن را در خود جای داده است. هر اتاق دارای پنکه و چراغ دیواری است، در حالی که اتاق خواب عقب نیز دارای فضای کمد زیادی است. با این حال، زیر تخت جایی که اتوبوس تجهیزات الکتریکی خود را در آن قرار می دهد، انباری وجود ندارد.

آشپزخانه دارای اجاق گاز سه شعله، اجاق گاز و مایکروویو 700 وات است. یک سینک و شیر آب 20 اینچی تجاری، فضای ذخیره‌سازی کافی در بالا و پایین، و یک یخچال بزرگ با فریزر وجود دارد. طرف مقابل قسمت اصلی آشپزخانه دارای یک میز تاشو است که می تواند به عنوان میز یا فضای اضافی در حین پخت و پز عمل کند. حمام کوچک است اما مملو از همه چیزهایی است که مشتری می خواهد.

سقف مرتفع دارای یک عرشه تمام قد است که از طریق یک نردبان بیرونی قابل دسترسی است. جعبه ذخیره سازی در بالا برای قرار دادن میز عرشه، صندلی ها، تجهیزات آتش نشانی و تسلا استارلینک، سرویس اینترنت ماهواره ای این خودروساز طراحی شده است. قسمت بیرونی اتوبوس که با رنگ سفید روشن رنگ آمیزی شده است، دارای بلندگوها، میز بیرونی و فضای ذخیره سازی کافی در زیر بدنه است.

یک دیوار و درب حریم خصوصی، فضای نشیمن را از کابین کوچک جدا می کند و هر پنجره با پرده های سیاه نصب شده است. در به اتاق نشیمن باز می شود که دو کاناپه در دو طرف اتوبوس و یک تلویزیون 55 اینچی بالای یکی از آنها دارد. یک میز چرخان کوچک، کاناپه دیگر را به قسمت غذاخوری تبدیل می‌کند، اگرچه فضای میز بیشتری در آشپزخانه وجود دارد که در عقب اتوبوس قرار دارد.

اتوبوس بزرگ است، قد 40 فوت و ارتفاع 18 فوت با تبدیل سقف. یک سیستم امنیتی مجهز به دوربین های داخلی و خارجی و سنسورهای پنجره برای افزایش آرامش است. اتوبوس های مدرسه برای تبدیل عالی هستند زیرا فضای وسیع آنها فرصت های چیدمان بی پایانی را فراهم می کند و به مشتریان آزادی بیشتری در طراحی وسایل نقلیه خود می دهد.



منبع این اتوبوس مدرسه Bluebird مدل 2010 دستخوش تغییرات اساسی شده است و حمل کننده بچه سابق را به یک خانه سیار جادار تبدیل کرده است. Epic Skoolies ساخت یک مشتری را تکمیل کرد، سقف را برای افزایش فضای سر بالا برد و فضای داخلی را برای حداکثر راحتی زندگی دوباره طراحی کرد.