جدیدترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی فالنیک | behtarin-laptop

این لپ‌تاپ با داشتن صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ در دسته لپ تاپ های ۱۵ اینچی قرار می‌گیرد که از کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080 × 1920 برخوردار می باشد. لازم به ذکر است بدانید که نوع پنل به کار رفته شده در این صفحه نمایش TFT LCD است که قابلیت ارائه نور پس زمینه ال ای دی را فراهم نموده و با داشتن نرخ نوسازی تصویر تا ۶۰ هرتز، تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد. این مدل نیز به عنوان بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی شناخته می­شود. ظرفیت حافظۀ رم این مدل 8 گیگابایت و ظرفیت حافظۀ داخلی آن 128 گیگابایت از نوع SSD است. پردازندۀ مرکزی مک بوک از نوع Intel Core i5 1.6 گیگاهرتزی و پردازندۀ گرافیکی آن از نوع Intel HD است. اندازه صفحه نمایش 15.6 اینچی و ظرفیت حافظه رم RAM حدود 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی این لپ تاپ امکان انجام کارهای دانشجویی رشته پزشکی و تحقیق و پژوهش در این رشته را امکان پذیر کرده است.

ایسوس توانسته است با تولید سری زنبوک لپ تاپی ۱۵٫۶ اینچی با وزنی پایین تر و در حد لپ تاپ های ۱۴ اینچی یا حتی کمتر و همچنین تولید لپ تاپی که دارای مشخصات سخت افزاری فوق العاده ای باشد، آن را تبدیل به یک دستگاه ویژه نماید. قیمت این لپ تاپ گران می باشد ولی برای خرید لپ تاپ دست دوم مناسب دانشجویان پزشکی گزینه ای بی عیب و نقص محسوب می گردد. در عین برخورداری از سخت افزارهای قدرتمند توانسته است طراحی و ظرافت زیبایی را در آن به کار ببرد که طرفداران زیادی را پیدا کرده است. با توجه به اینکه دانشجویان نیاز دارند لپ تاپ خود را دائماً همراه داشته باشند و از آن در دانشگاه یا کتابخانه استفاده کنند، باید لپ تاپی خریداری کنند که اندازه و وزن مناسبی داشته باشد.

لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل Eq1028ne – 4D4P3EA

جدیدترین راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی فالنیک | behtarin-laptop

این یعنی اگر کار شما و استفاده‌ای که دارید به کارت گرافیک وابسته است حتما این مدل را انتخاب کنید و توصیه نمی‌کنیم به سراغ لپ بهترین لپ تاپ های بازار ایران تاپ‌های بالا بروید. این لپ تاپ از کارت گرافیک نویدیا Geforce MX350 با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 استفاده می‌کند. پردازنده مرکزی این لپ تاپ هم Core i5 1135G7 با فرکانس پردازشی 2.4 تا 4.2 گیگاهرتز است.

  • در این مقاله سعی کردیم تا جای ممکن لپ‌تاپ مناسب برای مشاغل مختلف معرفی نماییم.
  • در این بخش، می‌توانید درباره‌ی لپ‌تاپ‌ها تبادل‌نظر و دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را مطرح کنید.
  • صفحه نمایش در لپ تاپ دانشجویان رشته های کامپیوتر بسته به نیاز خود دانشجو است که برای راحتی در جابجایی میتوانند از سایز 14.1 اینچ استفاده کنند.
  • این اولترابوک زیبا تنها 970 گرم وزن دارد و برای افرادی که به دنبال لپ تاپ با قابلیت حمل بالا هستند، ایده‌آل به شمار می‌رود؛ مشخصات کامل اولترابوک Xenia 14 Lifestyle.
  • پردازنده N4020 اینتل با 4 مگابایت حافظه کش، رم 4 گیگابایتی حافظه کش، رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600 آنبرد مجموعه مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ هستند.

در زمان خرید لپ تاپ مناسب رشته پزشکی داشتن حداقل ۴ گیگابایت و حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم انتخاب مناسبی است. اگر دانشجوی پزشکی هستید و می خواهید یک لپ تاپ مناسب برای خود تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما Aspire 3 A315 است، این مدل با پردازنده Core i3-1115G4، رم 8 گیگابایت و نمایشگر 15.6 اینچ بهترین عملکرد را برای شما خواهد داشت. نکته مثبت در این لپ تاپ این است که شما می توانید آن را با حافظه 1 ترابایت HDD و 128 گیگابایت SSD پیکربندی کنید و در کنار گرافیک مجزای 2GB MX350 عملکرد سریع تری داشته باشید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 I7 16G 512G 6G RTX 3060