رام‌شارژر 2025 را فراموش کنید، این شاسی بلند 1993 را با 5.9 لیتر V8 بخرید


همین دیروز، رام از یک کامیون بسیار جالب رونمایی کرد. Ramcharger 2025 1500 یک پیکاپ الکتریکی با موتور احتراقی V6 است که به عنوان یک ژنراتور عمل می کند. دارای دو موتور الکتریکی – یکی برای هر محور (335 اسب بخار + 319 اسب بخار) – و برد ترکیبی بین باتری و سیستم شارژ تا 690 مایل است. اینها همه اعداد قابل توجهی هستند، اما اگر به دنبال چیزی هستید که با فناوری قدیمی ثابت شده باشد، این دوج رمچارجر 1993 ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

در حال حاضر برای فروش در لیست شده است اتومبیل و مناقصه، این یک نمونه بسیار زیبا است که با رنگ قرمز شعله ای و ماسه ای سبک متالیک با نمای داخلی برنزه به پایان رسیده است. با قضاوت بر اساس سال مدل، یکی از واحدهای نهایی تولید شده از نسل دوم رم چارجر است و از سال 2008 در کالیفرنیا به ثبت رسیده است. این خودرو عمدتاً بدون تغییر است، تنها استثناهایی که برخی از اجزای سیستم تعلیق بادی و نوک اگزوز پس از فروش است.

چیزی که این کامیون خاص را جذاب‌تر می‌کند، این واقعیت است که از موتور کمیاب‌تر و قوی‌تر 5.9 لیتری V8 بهره می‌برد که قدرتی در حدود 230 اسب بخار و گشتاور 330 پوند فوتی کارخانه دارد. این نیرو از طریق جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک و جعبه انتقال دو سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود. کیلومتر شمار حدود 128800 مایل اصلی را با سوابق خدمات موجود از سال 2013 تا کنون نشان می دهد.

کامیون کلاسیک با لیست طولانی از ویژگی ها همراه است. قابل ذکر است که از کارخانه به پکیج ورزشی Canyon مجهز شده است که شامل تهویه مطبوع، سیستم صوتی با چهار بلندگو، یخ‌ساز برقی شیشه‌های عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی، رینگ‌های آلومینیومی ریخته‌گری و کروز کنترل می‌شود. از دیگر ویژگی های جالب می توان به گرمکن بلوک موتور، محافظ صفحه لغزنده مخزن سوخت، محافظ جعبه انتقال، دریچه سقف عقب و تخته های در حال اجرا اشاره کرد. همانطور که از گالری ضمیمه شده در بالا مشاهده می کنید، کامیون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

هر چند چند ایراد جزئی وجود دارد. گزارش تاریخچه کارفکس موجود، تصادفی را در ژوئن 2003 نشان می دهد، اما جزئیاتی در مورد آن تصادف مشخص نیست. همچنین، کمترین علائم در نمای بیرونی و مقداری فرسودگی روی صندلی راننده وجود دارد. خبر خوب این است که تاریخچه خدمات تعمیر و نگهداری عمده را از آگوست امسال نشان می دهد که شامل تعویض روغن موتور و فیلتر، پر کردن مجدد مایع دیفرانسیل، کیت فیلتر گیربکس جدید و واشر جدید تشت روغن گیربکس می شود.

قیمتی برای Ramcharger جدید 2025 در دسترس نیست، اما نسخه قبلی آن در اینجا می تواند با قیمت حدود 16250 دلار متعلق به شما باشد – این بالاترین پیشنهاد برای خرید است. اتومبیل و مناقصه تا این لحظه تنها دو روز تا پایان حراج باقی مانده است.



منبع