شورولت به خریداران کوروت Z06 اجازه می دهد موتورهای خود را بسازند

BYOE قبلاً با برچسب قیمتی در حدود 5000 دلار به مشتریان ارائه می شد. اگر علاقه مند هستید، انتظار داشته باشید که قیمت آن بسیار بالاتر باشد.

شورلت کوروت Z06 2023 تبدیل زنده تصویر

31 عکس ها

به گفته اسپنده، مشتری به یک ایستگاه اختصاص داده می شود و تمام قطعات موتور نزدیک می شود. این برخلاف فرآیند قبلی است که در آن مشتری برای دریافت قطعات با استفاده از گاری و انتقال از ایستگاهی به ایستگاه دیگر، در صف دیگر سازندگان قرار می‌گیرد.

با این حال، اگر انتظار دارید که به زودی این اتفاق بیفتد، بدشانس هستید زیرا Chevy قبلاً کتاب‌های سفارش را برای مدل سال 2022 بسته است. شما هنوز هم می‌توانید Z06 را سفارش دهید، اما این برای سال مدل 2023 خواهد بود، به این معنی که تاریخ ساخت شما در زمان بسیار بالاتری خواهد بود.



منبع

پس از مونتاژ کامل موتور، به یک موتور اجباری حرکت می‌کند و سپس به کارخانه برمی‌گردد، جایی که روی Z06 خریداران نصب می‌شود.

سرویس موتور خود را بسازید (BYOE) wاین کار در مرکز ساخت عملکرد در داخل کارخانه مونتاژ کوروت در بولینگ گرین، کنتاکی انجام می شود. کسانی که از این خدمات بهره مند می شوند موتورهای خود را زیر نظر یک موتورساز استاد مونتاژ می کنند.

جدای از ظاهر، ویژگی برجسته کوروت Z06 جدید در پشت صندلی ها نهفته است. به طور خاص، موتور جدید 5.5 لیتری LT6 با میل لنگ DOHC تمام آلومینیومی V8 جنرال موتورز.

خریداران شورت کوروت Z06 با این بخش از خودروی اسپورت برخورد بسیار شخصی خواهند داشت. کای اسپند، مدیر کارخانه مونتاژ کوروت، در بیانیه ای در مراسم جشن 28 سالگی در موزه ملی کوروت، اعلام کرد که مشتریان می توانند موتورهای خود را بسازند. پیشنهاد مذکور در سه ماهه دوم سال 2023 آغاز خواهد شد و به طور انحصاری برای موتور LT6 ارائه خواهد شد.