فروش اقساطی پراید 131 با اقساط بلند مدت در سپند خودرو | alfaromeoblog

پراید در واقع همان مزدا 121 است که در دهه هشتاد میلادی در ژاپن تولید و در برخی بازارها از جمله آمریکای شمالی و استرالیا با نام فورد فستیوا به‌فروش می‌رفت. پراید، خودرویی که به دلیل غیراستاندارد بودن در ژاپن، آمریکا و کره جنوبی برای مدت محدودی تولید شده، بیش از ۲0 سال است که در ایران تولید می‌شود. در حالی که گزارش‌ها نشان می‌دهد، 28 درصد از تصادفات جاده‌ای در 10 ماه نخست سال 97 مربوط به پراید بوده، رئیس پلیس راهور ناجا به تازگی اعلام کرده، شماره‌گذاری پراید از سال 1399 متوقف می‌شود.

  • پراید محصول بسیار شناخته شده ای در ایران است و برخلاف شهرت بسیارش، از کیفیت اندکی برخوردار می باشد.
  • بر اساس نتایج این بررسی‌ها، فورد فستیوا بدترین وضعیت ایمنی را در میان خودروهای سایز کوچک داشت.
  • در نمای جانبی خودرو نیز نوار زه مانند مشکی رنگی در حد فاصل درب جلو و عقب دیده می‌شود.
  • تیپ های نام برده شده در طول پروسه تولید پراید به دلایل امنیتی مختلف از رده خارج می‌شدند اما برخی از آنها همچنان در خط تولید حضور دارند.
  • مدل ۹۹ این خودرو حوالی ۲۳۵ میلیون قیمت گذاری شده است که ارزان ترین مدل است.

متاسفانه قیمت خرید پراید با توجه به نوسانات شدید و غیر ثابت بازار روز به روز در حال افزایش است و این موضوع در مقایسه با ایمنی پایین و امکانات بسیار محدود این خودرو چندان منطقی نیست. همزمان با توقف تولید پراید، خودروهای داخلی از قبیل تیبا، ساینا، و کوییک جایگزین این خودرو شدند. در آبان ماه ۱۳۹۷ وزارت صنعت به تکرار توقف تولید و از رده خارج شدن این خودرو را اعلام نمود و تاریخ آن را به تیر ماه ۱۳۹۹ موکول کرد. این در حالی بود که تولید پراید ۱۳۲ در دی ماه ۱۳۹۸ متوقف شده بود و پراید ۱۱۱ و ۱۳۱ به ترتیب در اردیبهشت و تیر ماه ۱۳۹۹ به کل از رده خارج شدند و تولید آنها نیز متوقف شد. موتور آن نیز M13 می‌باشد و ابعاد این خودرو در طول به ۳۹۰۰ میلی متر و در عرض به ۱۶۰۰ میلیمتر و در ارتفاع به ۱۴۰۰ میلی متر می رسد. در نمای جانبی خودرو نیز نوار زه مانند مشکی رنگی در حد فاصل درب جلو و عقب دیده می‌شود.

مشخصات و عملکرد فنی

همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز پراید 131، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت پراید 131 به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. لازم به ذکر است که بدانید پراید نسیم اولین نمونه محصولات هاچ بک در خانواده پراید بود و با گذشت مدت مجله خبری خودرو آلفا رومئو زمان تقریبا ۴ ساله نسخه به روز رسانی شده آن در بازار عرضه شد. تولیدات سال ۱۳۸۵ این مدل شامل برخی امکانات از قبیل فرمان هیدرولیک، و ترمز ABS بود و وجود نوار چسبی قرمز رنگی ممتد در زه و سپر عقب و جلو، تمایز قابل مشاهده ای را با نسخه های سدان به وجود آورد.

تعویض چراغ عقب

بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. اگر قصد خرید پراید اقساطی را دارید پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در راستای فروش اقساطی پراید با کمترین پیش پرداخت با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید. من الان ۹ سال هست که پراید مدل ۹۰ دارم، بیشتر از ۲۰۰ هزار تا هم باهاش رانندگی کردم تا حالا مشکلی از لحاظ موتور براش پیش نیومده. اتفاقا همه کسایی که پراید دارن میدونن که موتور پراید نسبت به انواع پژو و سمند بی دردسرتره و خرابی در موتور پراید به ندرت پیش میاد. نه عزیزان مشکل پراید نیست ، مشکل جاده ها هم نیست ، مشکل اصلی عدم صلاحیت رانندگانی ست که پشت این اتومبیل مینشینند .

علاوه بر آن، شاهد طراحی پروژکتور در سپر جلویی هستیم که در برخی تولیدات این مدل مشاهده می‌شد. البته همین تغییرات جزئی نیز در مقایسه با نسخه قبلی در جذابیت ظاهر خودرو تاثیر گذار بوده است. ۱۳۲ در سال ۱۳۸۷ بعد از اعمال تغییرات در سبد محصولات پراید قرار گرفت. پراید در اولین روزهای ورود به ایران دارای محبوبیت بسیار بالایی بود و بعد از سال ها تولید همچنان در لیست خودروهای پرفروش سایپا قرار دارد.

http://3dprintingindustry.ir