معرفی انواع مدل های ماشین ام وی ام mvm در بازار خودرو ایران خودرو 45 | alfaromeoblog

دومین خودرو از دسته خودرو های ام وی ام که از دسته اتومبیل های نیمه شاسی می باشد، اتومبیل MVM x22 می باشد. این نوع مدل از خودروی MVM بر اساس امکاناتی که دارند معمولا رنج قیمتی بین ۳۹۰تا۴۹۰ میلیون تومن دارند که به نسبت امکاناتی که دارند و همچنین به نسبت قیمت های اتومبیل های امروزی، قیمت مناسبی می باشد. برای این خودرو نیز، همانند سایر خودرو های سری MVM، شرایط فروشی در نظر گرفته شده است که این شرایط فروش، از طرف مسئولین مدیران خودرو اعلام می شوند و تحت عنوان شرایط فروش مدیران خودرو در معرض عموم مردم قرار می گیرند. این سری از خودرو نیز همانند خودروی MVM315 3 سال گارانتی دارد و سرویس اولیه آن توسط خود شرکت و به صورت رایگان انجام می شود. شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود و به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌است.

  • سری دیگری از محصولات ام وی ام که از جمله محصولات شاسی بلند این شرکت می باشد، اتومبیل MVM x33 می باشد.
  • خرید محصولات ام‌وی‌ام طبق آخرین بخشنامه ها را از این صفحه پیگیری نمائید.
  • شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است.
  • آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید.

توضیحات تکمیلی درباره خرید و فروش این مدل از اتومبیل های MVM، در بروشور ها و شرایط فروش این اتومبیل آورده شده است که از طریق سایت های این شرکت قابل دسترسی هستند. این مدل از خودرو MVM نیز همانند مدل های قبلی، ۳ سال گارانتی داشته و سرویس مجله خبری خودرو آلفا رومئو اولیه آن ها رایگان می باشد. MVM315 دسته خودرو های سواری بوده که توسط شرکت مدیران خودرو به فروش می رسند. امروزه این نوع اتومبیل طرفداران زیادی پیداکرده و با توجه به جثه کوچکی که دارند، بسیار مورد استقبال مردم خصوصا خانم ها قرار گرفته اند.

شرایط فروش ام وی ام ایکس 22 پرو (MVM X22PRO)

مدیران خودرو یک شرکت بین‌المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده‌سازی استانداردهای بین‌المللی توانسته‌است جایگاه ویژه ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. شرکت مدیران خودرو سیستم ارزیابی عملکرد جهانی را به منظور استعدادیابی ایجاد کرده‌است و توانسته‌است با الگو برداری از شرکتهای موفق در سایر کشورها در زمان محدود به موفقیت‌های بسیاری در زمینه ارتقا علمی و عملی دست پیدا نماید. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده‌است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین‌المللی «حق با مشتری است» را مورد توجه قرار داده‌است. ما سیستم پیشرفته DMS را به منظور مدیریت فروش و خدمات پس از فروش به کار گرفته‌ایم تا امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان در کمترین زمان را فراهم نماید. در فروش اقساطی صرفا مشتریانی امکان ثبت‌نام خواهند داشت که فاقد هرگونه چک برگشتی باشند.

MVM x22

قبلا هم اشاره کردیم که می‌توانید این خرید را هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری انجام دهید. در هر دو وضعیت نکته بسیار مهمی که نباید از آن چشم پوشی کرد، توجه به اصل بودن قطعه یدکی است. تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.

http://3dprintingindustry.ir

اگر خرید یک قطعه ام وی ام یدک برای ماشین شما ضروری است، در درجه اول باید در مورد همان قطعه به خوبی اطلاعات کسب کنید. قطعه مناسبی را که نیاز به تعویض دارد، پیدا کرده و بررسی کنید که چگونه به ماشین شما متصل شده است و به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات واقعی در مورد قطعات یدکی به نمایندگی رسمی برند خودروی خود مراجعه کنید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.