کانسپت اشکودا ویژن 7 اس صفحه نمایش غول پیکری را قبل از عرضه در 30 آگوست نشان می دهد

زبان طراحی جدید «مدرن جامد» نامیده می‌شود و منطق به ما می‌گوید نسل بعدی Superb که در سال 2023 عرضه می‌شود، اولین کسی خواهد بود که آن را خواهد داشت. این خودروی سایز متوسط ​​بار دیگر به عنوان لیفت بک و واگن به فروش می رسد، در حالی که تصور می شود معادل فولکس واگن پاسات آن منحصراً با سقف بلند عرضه می شود.



منبع

یکی از خوبی‌های کودیاک و سوپرب کنونی این است که هر دوی آن‌ها زبان طراحی داخلی قبلی اشکودا را دارند و صفحه‌نمایش‌های لمسی به‌خوبی در کنسول میانی ادغام شده‌اند. بقیه مدل‌ها دارای تبلت‌هایی هستند که از داشبورد بیرون می‌آیند و خودروساز چک با Vision 7S کارها را از این هم فراتر خواهد برد. یک تصویر تیزر جدید یک سیستم اطلاعاتی سرگرمی عمودی را نشان می دهد – اولین مورد برای برند Mladá Boleslav.

به عنوان یک خودروی مفهومی، نباید تعجب آور باشد که ویژن 7 اس کاملاً الکتریکی است. این خودرو دارای یک فضای داخلی هفت صندلی با طرح جالب 2+2+2 و یک صندلی کودک است که در کنسول وسط تمام قد بین ردیف اول و دو صندلی ادغام شده است. این ویترین راه را برای زبان طراحی جدیدی از اشکودا هموار می کند و می تواند یکی از سه خودروی الکتریکی را که تا قبل از پایان سال 2030 عرضه می شوند، پیش نمایش کند. همه کوچکتر و مقرون به صرفه تر از Enyaq خواهند بود.

اگرچه سنت‌گرایان این طراحی را دوست ندارند، اما حداقل می‌توانند از دانستن وجود کنترل‌های تهویه مطبوع مجزا به جای ادغام در نمایشگر XXL راحت باشند. نمایشگر دیجیتال مستطیل شکل راننده به راحتی قابل خواندن است زیرا اشکودا فرمان جدیدی را طراحی کرده است که در بالا و پایین صاف شده است. به نظر می رسد شرکتی که به خاطر ایمن بودن با طراحی و چیدمان داخلی شهرت دارد، می خواهد با خودروهای نسل بعدی خود جسورتر عمل کند.

اولین نمایش جهانی قرار است در 30 آگوست برگزار شود، زمانی که ما اولین نگاهی به نحوه طراحی داخلی مینیمال و در عین حال کاربردی اشکودا خواهیم داشت. در رابطه با نمای بیرونی، تیزر اصلی منتشر شده در اواسط ماه مارس به یک SUV نسبتا جعبه‌دار اشاره می‌کند که به‌طور قابل‌توجهی متفاوت از مدل‌های فعلی است.