تست فورد فیوژن Active Spied در کنار Edge 2023 چین، شاید


فورد به وضوح نشان داده است که Evos که در چین عرضه می شود در جای دیگری فروخته نمی شود، اما یک واگن ناهموار با سرنشینی با نشانه های طراحی مشابه در آمریکای شمالی و اروپا مشاهده شده است. در حال حاضر به عنوان Fusion Active شناخته می شود، اگرچه نام آن هنوز توسط Blue Oval تایید نشده است. ما می‌توانیم نمونه اولیه را در اینجا ببینیم که هنوز لباس‌های استتاری کامل به تن دارد. با این حال، چیزی بیش از آنچه که به نظر می رسد وجود دارد زیرا ما با دو وسیله نقلیه متفاوت سر و کار داریم.

به ظاهر بزرگ‌تر، شاسی‌بلند دیگر دارای آینه‌های متفاوتی است که پایین‌تر روی درها نصب شده‌اند و خط کمربند آن در نزدیکی ستون C بالا می‌رود. این اواخر کجا دیده ایم؟ در Edge 2023 که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات در چین به عنوان بخشی از فرآیند همسان سازی خودرو عرضه شد. خودروی آزمایشی دارای یک لایه اضافی در اطراف آن ناحیه است تا ستون های C و D را که از طریق یک خط کمربند به شکل عجیبی متحد شده اند، پنهان کند.

اعتقاد بر این است که Edge چین در آمریکای شمالی فروخته نخواهد شد زیرا نسل فعلی آخرین مدل خواهد بود. همانطور که قبلا گزارش شده بود، Edge با مشخصات CN به طور قابل توجهی بزرگتر است و دارای صندلی های سه ردیفه است، اگرچه این اولین مورد از زمانی نیست که Edge Plus هفت نفره از سال 2019 در جمهوری خلق عرضه شده است.

دو نمونه اولیه که در هنگام آزمایش هوای گرم در اسپانیا دستگیر شدند، باعث می‌شوند فورد تقریباً از خودروها صرف نظر کرده و روی شاسی‌بلندها تمرکز کند. با این حال، این بیانیه تنها تا حدی درست است زیرا این شرکت اخیراً Fusion را در چین به‌روزرسانی کرده است، جایی که به عنوان Mondeo فروخته می‌شود. مدت‌هاست که در ایالات متحده از بین رفته است، فوکوس جهانی در سال 2025 از تولید خارج خواهد شد. حداقل، یک موستانگ جدید در افق است.

فورد در سال‌های اخیر کاملاً در چین فعال بوده است، زیرا جدای از Evos و سدان سایز متوسط ​​جدید موندئو، این شرکت همچنین مدل‌های Equator و Equator Sport 2023 را روانه بازار کرد. همچنین موستانگ Mach-E را به همراه کراس اوور کامپکت Territory و سدان کامپکت فوکوس در آنجا تولید می کند.



منبع