مرسدس بنز EQE SUV داخلی مورد بررسی قرار گرفت، تاریخ عرضه اعلام شد

تیزر داخلی مرسدس بنز EQE SUV

5 عکس ها

درست مانند سایر مدل‌های EQ، نور پس‌زمینه داخلی در داخل شاسی‌بلند EQE وجود دارد. همچنین صفحه نمایش اختیاری MBUX Hyperscreen وجود دارد که در سراسر داشبورد، همراه با دریچه های بیرونی با طراحی توربین قرار دارد. تزئینات چوب، آلومینیوم، آنتراسیت سه بعدی و رنگدانه های فلزی ریز عناصر داخل کابین را تکمیل می کنند.

مرسدس بنز یک تم معماری آوانگارد در EQE SUV ارائه می دهد، در درجه اول به این دلیل که ترکیبی از مواد سنتی و مدرن در کابین وجود دارد. همچنین از یک ترکیب پنج رنگ استفاده شده است که از تلاقی بین رنگ های گرم و سرد استفاده می کند. Balao Brown نمایانگر سمت گرم طیف است، در حالی که Neva Grey و Biscay Blue/Black نمایانگر پایان خنک و با ظاهر فنی هستند.

مرسدس بنز در نهایت به ما یک دید رسمی از آنچه که از شاسی بلند EQE انتظار داریم ارائه کرد. در مجموعه‌ای از رندرهای واقعی، مارک آلمانی اولین نگاهی اجمالی به این شاسی‌بلند الکتریکی را پیش از عرضه آن در اکتبر 2022 نشان می‌دهد.

مرسدس بنز رسماً فاش کرد که اولین نمایش جهانی شاسی بلند EQE در تاریخ 16 اکتبر 2022 اتفاق می افتد که باید چند هفته دیگر باشد. ما در مورد مدل در تاریخ مذکور یا قبل از آن بیشتر خواهیم دانست.

EQE SUV چندین بار در جاده جاسوسی شده است، اما اطلاعات مربوط به پیشرانه در این مرحله کمیاب است. با این حال، سدان EQE باید پیش نمایشی از انتظارات از این شاسی بلند را به شما ارائه دهد. شاسی بلند EQE 53 احتمالاً همان رتبه 677 اسب بخاری (506 کیلووات) را از دو موتور الکتریکی با باتری 90.6 کیلووات ساعتی اتخاذ خواهد کرد. شاسی بلند EQE 43 می تواند 469 اسب بخار (350 کیلووات) را ارائه دهد که همانند سدان EQE 43 است.



منبع

این خودروساز که به عنوان یک “نوع چند منظوره” سدان مرسدس بنز EQE توصیف می شود، فضای سر، فضای پا و اتاق آرنج EQE SUV را به عنوان یکی از پیشروها در کلاس خود معرفی می کند. با این حال، این تنها چیزی نیست که مرسدس با مدل آینده خود به آن افتخار می کند.