BMW M4 CSL در مقابل. Porsche 911 GT3 Touring Drag Race بسیار نزدیک است

همانطور که خودتان از اعداد بالا می بینید، این یک مسابقه بسیار نزدیک است. بی‌ام‌و قدرت و گشتاور بیشتری دارد اما سنگین‌تر است. در همین حال، پورشه دارای یک محدود کننده دور بالاتر و وزن کمتری برای کشیدن در خط شروع است. کدام یک برنده مسابقه است؟ پاسخ در ویدیوی بالای همین صفحه است.



منبع

M4 CSL دارای یک موتور شش سیلندر خطی توئین توربو است که در این نرم افزار حداکثر توان خروجی 550 اسب بخار (410 کیلووات) را ارائه می دهد. یا حداقل این رقمی است که خودروساز ارائه می دهد، که طبق آزمایش اخیر داینو، کمی محافظه کارانه است. وزن کوپه 3582 پوند (1625 کیلوگرم) است که در این دوتایی سنگین تر می شود. حداکثر گشتاور 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) است و نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود.

وزن، قدرت و کشش – اینها سه عامل مهم در مسابقات درگ هستند. البته بسیاری از پارامترهای دیگر نیز به نتیجه نهایی در نبردهای مستقیم بین دو خودرو کمک می کنند و این همان چیزی است که مسابقه درگ را بسیار هیجان انگیز می کند. امروز می خواهیم یک مسابقه کوتاه اما بسیار جالب را با شما به اشتراک بگذاریم که شامل دو ماشین اسپرت بسیار متفاوت است.

پورشه 911 GT3 تورینگ خارجی 2022

این ویدیو 1:30 دقیقه ای از مجله موتوراسپرت کانال در یوتیوب و ما را به مسیری می برد که در آن یک BMW M4 CSL با پورشه 911 GT3 Touring ملاقات می کند. هر دو کوپه پرفورمنس از آلمان می آیند و هر دو دارای موتورهای شش سیلندر هستند، اگرچه تنها چند شباهت بین خودروهای مونیخ و اشتوتگارت وجود دارد. بیایید اعداد را ببینیم.

24 عکس ها

در مقابل آن، 911 GT3 در تریم Touring از یک موتور 4.0 لیتری 6 تخت تنفس طبیعی با قدرت 502 اسب بخار (374 کیلووات) و 346 پوند فوت (469 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کند. ممکن است گشتاور آن کاهش یافته باشد، اما به طور قابل توجهی سبک تر است و 3285 پوند (1490 کیلوگرم) است. در این ویدئو، ما نمی‌توانیم فیلمی از کابین پورشه ببینیم و نمی‌توانیم تأیید کنیم که این خودرو دارای گیربکس دستی شش سرعته یا هفت سرعته دوکلاچه است، اما با قضاوت بر اساس صدایی که می‌شنویم، بیشتر احتمالا انتقال PDK.